تخت‌های« آی سی یو» مراکز درمانی الیگودرز پُر شد

معاون فرمانداری الیگودرز گفت: با توجه به اینکه تخت‌های« آی سی یو» مراکز درمانی الیگودرز برای بستری بیماران کرونایی پر شده است در صورت مراجعه مریض بد حال، امکان خدمات دهی وجود ندارد.

تخت‌های« آی سی یو» مراکز درمانی الیگودرز پُر شد

علی اصغر صفری‌راد در رابطه با وضعیت کرونایی شهرستان الیگودرز اظهارداشت: آمار ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان روزانه در حال افزایش است و متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در الیگودرز تاکنون 111 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان الیگودرز تکمیل و امکانات درمانی ضعیف است در این رابطه شرایط خوبی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار 75 بیمار کرونایی در مراکز درمانی الیگودرز بستری‌اند عنوان کرد: در این شهرستان 12 تخت آی سی یو وجود دارد که هم اکنون این 12 تخت پُراند و امکان پذیرش مریض بد حال در بخش آی سی یو وجود ندارد.

وی بیان کرد: برای افزایش تعداد تخت‌های کرونایی، تخت‌های چندین بخش دیگر که بیمار کمتری داشتند خالی شد ولی با توجه اینکه ظرفیت تخت‌های آی سی یو تکمیل شده است اگر مریض بدحالی مراجعه کند چون تجهیزات مورد نیاز نداریم قطعا جان خود را از دست می‌دهد.

صفری‌راد گفت: با توجه به اینکه الیگودرز جزء یکی از شهرستان‌های کشور است که وضعیت قرمزی دارد بازار آن تعطیل شده و در این رابطه اصناف و مردم همراهی کردند ولی متاسفانه برگزاری مراسمات عروسی و عزا سبب شده که مشکلات مضاعف شود.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 150 واحد صنفی در شهرستان الیگودرز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده که با هر کدام که فک پلمب کرده‌اند برخورد قضایی می‌شود و برای مابقی نیز جرائمی لحاظ می‌شود که باید پرداخت کنند.

الیگودرز از نظر افزایش ابتلا به ویروس کرونا جزء 46 شهرستانی است که در سطح کشور وضعیت مناسبی ندارد و طی هفته‌های اخیر نسبت به دیگر شهرستان‌های استان لرستان محدودیت‌های کرونایی بیشتری در آن اعمال شده است و محدودیت های آن همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها