لرستان مهد و مرکز خیران، نیکوکاران و واقفان است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم این استان همیشه همچون دژ محکمی در دفاع از دین اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده‌اند.

لرستان مهد و مرکز خیران، نیکوکاران و واقفان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که امروز ۲۸ خرداد برگزار شد، اظهار کرد: لرستان مهد و مرکز خیران، نیکوکاران و واقفان است.

وی ادامه داد: برخی از واقفان و نیکوکاران لرستان چهره‌های ملی هستند که با خدمات عام‌المنفعه نام خود را برای همیشه در تاریخ و یادها ثبت کرده‌اند.

شاهرخی افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی و اجرای درست از موقوفات برحسب نیت واقفان بهره‌برداری بیشتری کرد که این امر نیازمند طرح و برنامه دقیق و استفاده از دیدگاه‌های هیات‌های اندیشه‌ورز مبتنی بر کتاب، سنت و نیت واقفان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن قدردانی از مساعدت‌ها و همکاری‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در امور فرهنگی و دینی و همچنین ارائه گزارشی مکتوب از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان عنوان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با داشتن برنامه‌های فرهنگی و معرفتی خواستار مساعدت و حضور پر ثمرتر سازمان اوقاف و امور خیریه در برنامه‌های فرهنگی و دینی در استان است که منجر به تعمیق بیشتر باورهای دینی مردم به ویژه جوانان مومن و انقلابی و همچنین افزایش ایمان خالصانه عموم مردم استان خواهد شد، زیرا مردم لرستان همیشه همچون دژ محکمی در دفاع از دین اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها