افزایش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان/ ۵ شهرستان در وضعیت ویژه قرار دارند

استاندار لرستان با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان لرستان گفت: ۵ شهرستان استان در وضعیت ویژه قرار دارند.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان/ ۵ شهرستان در وضعیت ویژه قرار دارند

سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در لرستان اظهار داشت: استان لرستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و پنج شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دلفان، دورود و ازنا در شرایط ویژه قرار دارند.

وی افزود: در بحث وضعیت کرونایی استان باید گفت متاسفانه چند روزی است که تعداد مبتلایان در لرستان افزایش پیدا کرده که یکی از دلیل‌های آن افزایش حجم آزمایشات نسبت به قبل است که با توجه به افزایش تعداد آزمایشگاه‌ها، تشخیص افراد مبتلا نیز بیشتر شده است.

استاندار لرستان دلیل دوم افزایش آمار مبتلایان لرستان را حضور بیماران در سطح جامعه و انتقال بیماری به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مردم اعمال سختگیری‌های لازم ضرورت دارد.

وی ممنوعیت ازدحام و تجمع در ادارات و سایر مراکز تجمعی در پنج شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دلفان، دورود و ازنا را یکی از مصوبات این جلسه دانست و گفت: به‌خاطر وضعیت استان لرستان و شرایط استان‌های مجاور که روند بیماری در آنها افزایشی یافته است به فرمانداران شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دلفان، دورود و ازنا اعلام کردیم وضعیت ویژه را تا پایان هفته اعلام کنند.

خادمی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف تاکید کرد و اظهار داشت: کمیته‌ای برای برخورد قانونی و تعطیلی مراکز متخلف تشکیل می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • افشین
    0

    ایران روزی 7000 تست و آمریکا روزی 150000 تست انجام می دهد، تفاوت در اعلام آمار در همین است وگر نه ما وضعیتمون خیلی بدتر از کشور فلک زده و بدبخت آمریکاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها