آغاز عملیات احداث تاسیسات گردشگری شهرستان سلسله

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز عملیات احداث تاسیسات گردشگری در سراب «زز» شهرستان سلسله خبر داد.

آغاز عملیات احداث تاسیسات گردشگری شهرستان سلسله

سید امین قاسمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران و فراهم کردن امکانات زیرساختی، عملیات احداث تأسیسات گردشگری جدید را منطقه زیبای سراب «زز» شهرستان سلسله آغاز کرده ایم.

وی، اظهار داشت: در اجرای این طرح ساخت سکو، آلاچیق و محوطه سازی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان قرار دارد و بر اساس برنامه اوایل تابستان سال جاری نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: پیش از این نیز سرویس بهداشتی و نمازخانه در این منطقه گردشگری احداث شده است.

سراب «زز» در فاصله ۵ کیلومتری شهر الشتر با آبی زلال، حیات بخش روح انسان است، جایی که جوش و خروش سراب از سرچشمه آن تا آرامش و زلالی سراب در پایین دست، طبیعتی حیات بخش خلق کرده و هر مسافری که از این منطقه عبورمی‌کند بی شک ساعتی از روز خود را در کنار این سراب می‌گذراند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها