105 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/ افزایش 13 درصدی مکشوفات

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به مجموع ارزش کالای مکشوفه قاچاق در استان گفت: سال گذشته این میزان کالای کشف شده قاچاق بالغ بر 105 میلیارد تومان بوده است.

105 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/ افزایش 13 درصدی مکشوفات

احمد مجدیان ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان با اشاره به مجموع ارزش کالای مکشوفه قاچاق در استان اظهار کرد: سال گذشته این میزان کالای کشف شده قاچاق بالغ بر 105 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال 96 که میزان کالای مکشوفه قاچاق 92 میلیارد تومان بود، 13 درصد افزایش کشف را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان از افزایش 43 درصدی باندهای قاچاق متلاشی شده در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین تعداد متهمین دستگیرشده نیز 12 درصد افزایش داشته است.

مجدیان تصریح کرد: سال گذشته تغییر رویکردی را در سطح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعمال کردیم که در نهایت منجر به کشف انبارها و سرشاخه‌های اصلی قاچاق شد.

وی رویکرد سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تمرکز بر فعالیت شبکه‌ها و انبارهای آلوده به قاچاق در مرکز استان بیان کرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان به اجرای طرح پایش ماشین‌آلات کشاورزی در استان اشاره و اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها یک هزار و 760 دستگاه از ماشین‌آلات کشاورزی استان با وجود دریافت سهمیه سوخت اما فعالیتی نداشته و آن را قاچاق می‌کردند.

مجدیان ادامه داد: همچنین سال گذشته لوازم خانگی، لوازم یدکی، پارچه و تلفن همراه بیشترین میزان کشفیات را در استان داشته‌اند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها