علی‌اکبر حیدری به مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی پاریس رسید

علی‌اکبر حیدری به مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی پاریس رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم رقابت‌های کشتی بین‌المللی فرانسه از هشتم بهمن‌ماه به میزبانی شهر پاریس این کشور آغازشده و کشتی‌گیرانی از کشورهای مختلف با سایر حریفان به رقابت می‌پردازند.

استان قم نیز نماینده در کشتی فرنگی راهی این مسابقات کرد تا ویترین افتخارات خود را در سال 95 تکمیل کند.

علی اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم در قالب تیم ملی کشورمان به مسابقات بین‌المللی اعزام شد تا برای رقابت با سایر رقبا به روی تشک برود.

دوبنده پوش قمی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم به مصاف پونتوس لوند از سوئد رفت و در پایان به نتیجه 2 بر 2 دست‌یافت و شکست خورد.

در این دوره شانس با حیدری یار بود و حریف سوئدی وی به مرحلۀ نهایی رسید تا نماینده کشورمان برای شانس مجدد بار دیگر به روی تشک برود.

حیدری در این دیدار مقابل ملونین نومونوی از کشور میزبان با توجه به مصدومیت و عدم شرکت این کشتی گیر، به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن علی‌اکبر حیدری 10 کشتی‌گیر برای کسب مدال با یک دیگر رقابت کردند.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با ترکیب محسن حاجی پور، علی ارسلان، رامین طاهری، علی‌اکبر حیدری و امیر قاسمی منجزی در اوزان 59، 66، 80، 98 و 130 کیلوگرم، علی اشکانی سرمربی، محمدعلی چمیانی مربی و محمد دلیریان سرپرست، راهی این مسابقات شده است.

رقابت‌های دیگر نمایندگان کشورمان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم فردا برگزار می‌شود.، تورنمنت بین‌المللی کشتی پاریس، در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها