قم|حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در عرصه کمک به محرومین پیشتاز بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در زمینه کمک به محرومین و رفع مشکلات مردم پیشتاز بودند که این خصوصیت اخلاقی باید مورد توجه همگان باشد.

قم|حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در عرصه کمک به محرومین پیشتاز بود

حجتالاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، با اشاره به ارتحال حجتالاسلام والمسلمین طباطبایی استاد اخلاق اظهار داشت: این عالم دینی در زمینه کمک به محرومین و رفع مشکلات مردم پیشتاز بودند که این خصوصیت اخلاقی باید مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان و مستمندان در اسلام افزود: علمای دین از گذشته در زمینه ترویج دین الهی اهتمام داشتند و اگر در کنار فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی کارهایی که سبب رفع مشکلات مردم شود نیز انجام دهند، از رسول خدا تبعیت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری رفع مشکلات مردم را مورد تاکید اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: در حالات امامان معصوم آمده است که خودشان بهصورت شخصی برای کمک به فقرا اقدام می‌کردند.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به اقدامات حجتالاسلام والمسلمین طباطبایی در کمک به مستمندان ادامه داد: برخی از علما با احداث دفتر در راستای رفع مشکلات محرومین اهتمام دارند که وجود این افراد برای جامعه سبب خیر و برکت می‌شود.

وی گفت: کمک به محرومین یکی از مهم‌ترین خصوصیات حجتالاسلام والمسلمین طباطبایی بود که باید از آن الگو گرفت وهمانند ایشان در راستای دستگیری مستضعفان اهتمام داشت.

دیرباز خاطر نشان کرد: حجتالاسلام والمسلمین طباطبایی دلسوز و خیرخواه مردم بود و زندگی‌اش متوسط و پایین بود و رفتار و گفتارش یکی بود.

منبع:تسنیم

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها