سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قم از دستگیری سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در این استان خبر داد و گفت: در تحقیق‌های پلیس مشخص شد ۵۰ تَن از قاچاقچیان کالا با خودروهای «قاچاق بر» برای نامبرده اقدام به جابه جایی کالا می کنند.

سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در قم دستگیر شد

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: با اقدام‌های اطلاعاتی پلیس قم سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در استان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه نیز در این رابطه از متهم کشف و توقیف شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس شهرستان به همراه ماموران انتظامی پاسگاه دامشهر مخفیگاه سرشبکه قاچاق در یکی از محله‌های حاشیه شهر قم را شناسایی کردند و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدام‌های پلیسی و اطمینان از حضور متهم در شهر قم، با هماهنگی مقام قضایی استان به مخفیگاه وی اعزام شده و نامبرده را دستگیر کردند، همچنین طی بازرسی از پژو پارس توقیف شده وی، ۶ عدد دستگاه هیلتی و ۱۷ عدد دستگاه دلر برقی قاچاق از داخل خودرو کشف شد.

میرفیضی افزود: سپس طی بررسی گوشی تلفن همراه و تحقیق‌ها از نامبرده مشخص شد وی به عنوان رئیس باند قاچاق کالا ۵۰ تَن را به عنوان زیر مجموعه خود در امر قاچاق به‌کارگیری کرده و برای خرید و فروش کالاهای قاچاق نیز از حساب بانکی پدر، برادر، خواهر، همسر و خواهر همسر خود استفاده می کرده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها