۲ هزار کارگر ساختمانی در استان قم تکریم شدند

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست.

۲ هزار کارگر ساختمانی در استان قم تکریم شدند

بهرام سرمست، استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد، استاد حوزه علمیه، سرهنگ محمود داودآبادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم و بخشی از مدیران استان در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ محمود داودآبادی در این مراسم اظهار داشت: برای برنامه امروز بالغ بر دو هزار کارگر ساختمانی از 9 میدان شهر با اتوبوس به مصلی قدس منتقل شدند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم ادامه داد: یکی از موضوعات قابل توجه این است که این افراد بدون اطلاع قبلی از برگزاری مراسم و به بهانه کار سوار اتوبوس ها کرده و به مصلی قم منتقل کردیم.

وی بیان کرد: در این برنامه دو میلیون ریال بن خرید کالا از فروشگاه جانبازان به هر نفر اهدا شد، همکاری خوبی بین مجمع خیرین سلامت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم برای برگزاری این مراسم شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

سرهنگ داود‌آبادی گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با مشورتی که با مسئولین مجمع خیرین سلامت استان داشتیم برآن شدیم کارگران ساختمانی که ابتدای صبح برای کسب روزی حلال در برخی میادین تجمع می کنند، را جمع کرده و مراسم تکریمی برای آنان برگزار کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها