خودروهای سوخت رسانی سیار در قم راه اندازی می‌شود

معاون استاندار قم از راه اندازی خودروهای سوخت رسان در شهر قم خبر داد و گفت:تقاطع محور جمهوری با فردوسی در میدان نماز که به‌صورت تقاطع سه سطح بوده اجرا می‌شود.

خودروهای سوخت رسانی سیار در قم راه اندازی می‌شود

محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگاران به مصوبات کمیته ترافیک استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه احداث تقاطع محور جمهوری با فردوسی در میدان نماز که به‌صورت تقاطع سه سطح بوده تصویب‌شده و مطالعات آن در شهرداری آغاز می‌شود.

وی زیرگذر خیابان پاسداران و اتصال آن به خیابان امام رضا (ع) را نیز مطرح کرد و افزود: این زیرگذر برای خروج خیابان پاسداران از حالت بن‌بست اجراشده و به بلوار امام رضا (ع) متصل می‌شود که می‌تواند نقش ترافیکی مهمی را در این محور ایفا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به نارضایتی مردم نسبت به ایستگاه محمدیه نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد بررسی سامان‌دهی ایستگاه محمدیه بوده که از چند سال پیش پیشنهاد استفاده از ایستگاه جمکران به‌جای آن مطرح‌شده است.

وی ادامه داد: امروز در جلسه کمیته فنی با حضور راه‌آهن این موضوع موردبررسی قرارگرفته و قم به‌عنوان یک شهر دو ایستگاه مطرح‌شده و ایستگاه مرکزی با حفظ کاربری خود در کنار ایستگاه جمکران به‌عنوان ایستگاه کمکی به مردم خدمات‌رسانی خواهد کرد.

بهشتی مصوبه دیگر این جلسه را نحوه سوخت‌رسانی با خودروهای سیار اعلام و بیان کرد: در این طرح کسانی که به دلایل مختلف امکان حضور در پمپ‌بنزین را ندارند با کمک اپلیکیشن درخواست خودرو سوخت‌رسان کرده و از این امکان استفاده می‌کنند.

وی به مسائل پیرامون خیابان شهید صدوقی در تقاطع یاسمن و خیابان فردوسی پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه مطالعات انجام‌شده در این نقطه نیازمند اجرای تقاطع غیر هم‌سطح هستیم اما هنوز در شورای ترافیک و کمیته ماده 5 به تصویب قطعی نرسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: اگر دوربرگردان این تقاطع در راستای تقاطع غیر هم‌سطح دوطرفه بشود به‌صورت مقطعی این مشکل را حل کرده و امروز این اتفاق مصوب شده است.

وی گزارش پلیس راهور درباره تصادفات محورهای مختلف در سطح شهر را موردتوجه قرارداد و با ابراز تأسف یادآور شد: متأسفانه سال 98 نسبت به سال 97 آمار فوتی‌های ما بیشتر شده و این افزایش فوتی‌ها در چهار ماه نخست سال نیز ادامه داشته است.

بهشتی آمار 9 سال گذشته را نیز مطرح و ابراز کرد: در بعضی از محورها در 9 سال گذشته شاهد افزایش تصادفات و تعداد فوتی‌ها هستیم که نیازمند بررسی دقیق و ایجاد ایمنی و رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین فرهنگ‌سازی مناسب دراین‌باره است.

وی از راه‌اندازی پلیس بزرگراه در قم خبر داد و گفت: با توجه به افزایش بزرگراه در شهر قم و الزام حضور پلیس بزرگراه و پلیس نامحسوس در چارت پلیس راهور استان قم نیز باید دارای پلیس بزرگراه و پلیس نامحسوس بوده تا بتواند تصادفات و تخلفات را کاهش دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها