واژگونی اتوبوس در محور ساوه ـ سلفچگان/۴ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند+ اسامی مجروحان

سخنگوی اورژانس قم از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه ـ سلفچگان خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم شدند که حال ۴ نفر از مصدومان وخیم است.

واژگونی اتوبوس در محور ساوه ـ سلفچگان/۴ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند+ اسامی مجروحان

مهدی فراهانی امروز با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 2 و 57 دقیقه بامداد امروز بیان کرد: این حادثه درمحور ساوه-سلفچگان، 5 کیلومتر بعد از عوارضی رخ داد.

وی بیان کرد: پس از دریافت خبر و با توجه به ماهیت حادثه، 10 دستگاه آمبولانس اورژانس و یک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم یادآور شد: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد این حادثه متأسفانه ۴ نفر‌ فوتی و ۱۲ مجروح داشت که مجروحین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل به مراکز درمانی نکویی-فرقانی و امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات از محل حادثه وضعیت ۴ نفر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است و این مصدومان با عملیات احیاء به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از مجروحین دچار قطع عضو شد.

وی یادآور شد: محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدودا ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: همچنین خانم ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی برای مداوا اعزام شدند.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متعجب
    0

    باز هم واژگونی اتوبوس شب رو ، تا کی باید این موضوع ادامه داشته باشد ؟؟!! چرا از حرکت اتوبوس های بین شهری شب رو ممانعت نمی شود ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها