خبرگزاری میزان:

آقای دایی لطفا مستندات خود را در رابطه با کشته شدن دانش‌آموز دختر اردبیلی منتشر کنید

چند روز قبل و در آخرین مورد از سناریوی رسانه‌ای ضد انقلاب برای تهییج احساسات مردم، عملیات کشته‌سازی جدیدی با تیتر «کشته شدن یک دختر دانش‌آموز اردبیلی» آغاز شد.

آقای دایی لطفا مستندات خود را در رابطه با کشته شدن دانش‌آموز دختر اردبیلی منتشر کنید

خبرگزاری میزان نوشت: رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران لباس شخصی به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کردند و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پس از این ادعا بود که اسامی متفاوتی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته شدگان این حمله مطرح شد، آیتک رضایی دختری بود که طبق این ادعا توسط ماموران امنیتی کشته شده است، اما خیلی زود مشخص گردید که آیتک رضایی چند ماه قبل خودکشی کرده بوده و حالا به ناچار موج رسانه‌ای باید بر روی نام دیگری قرار می‌گرفت، این بار نام اسرا پناهی مطرح شد!

خیلی زود متن‌های احساسی برای اسرا و تصاویری از او شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد و ماجرا تا جایی پیش رفت که در فراخوان‌هایی از مردم اردبیل خواسته شد که برای خون‌خواهی از اسرا به خیابان‌ها بیایند.

در این سوی ماجرا اما مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل نیز شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

در ادامه روشن شدن دروغ ضد انقلاب، عموی اسرا پناهی نیز با انتشار فیلمی ضمن تکذیب و رد شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نبود و به دلیل ناراحتی قلبی مادرزادی که بعد از یک ماه از درگذشت پدرش تشدید شده بود از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد که متاسفانه تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و وی دار فانی را وداع گفت.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست با دامن زدن به شایعات، با احساسات این خانواده بازی نکنند.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی، بازیکن سابق تیم ملی، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، به موضوع واکنش نشان داد.

دایی، متاسفانه همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

بیشتر بخوانید: کنایه علی دایی به نماینده مجلس و صدا و سیما درباره فوت دختر دانش‌آموز اردبیلی

حال و با روشن شدن واقعیت ماجرا، افکار عمومی از یک چهره ورزشی محبوب که هواداران بسیاری در کشور و به ویژه در شهر اردبیل دارد، انتظار دارند، نسبت به چنین موضوعاتی که به قول خود وی مسئله بزرگی است، با دقت و تحقیق موضع گیری کند.

علی دایی همانطور که تاکید کرده است، عضو هیچ فرقه و گروهی نیست و دغدغه مردم را دارد، اما باید این نکته را مد نظر قرار دهد که یکی از اهداف پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب، سوء استفاده از احساسات مردم و ویرانی ذهن و جان ایرانیان است.

انتشار مطلب اشتباه از سوی علی دایی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت آقای دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد.

اما نکته قابل تامل اینجاست که وی در پست جدید خود نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

علی دایی حتی اظهارات خانواده دختر فوت شده را انکار می‌کند و مشخص نیست چرا مدرکی دال بر ادعای خود ارائه نمی‌کند.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، هرچه سریعتر آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • ناشناس
    31

    خب حالا شد.دایی جون مستندات و اطلاعات جامع و کاملت رو بریز رو دایره اگه داری واقعا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      چرا قوه قضلییه حاضر نشد نظر پزشکان معتمد خانواده امینی رو بپذیره واونا رو در کار تحقیق مشارکت بده ایا هر مدرکی ارایه بشه توسط افراد بی طرف برسی میشه یا توسط کسانی که هم متهمند هم قاضی هم بازرس .چراانتظاردارید همه به شما اطمینان مطلق داشته بلشند ذر حالی که خودشما باید پاسخگو باشید

    • ناشناس
      11

      من در مورد مهسا امینی حرف زدم ناشناس؟آقای دایی میگه اطلاعات جامع دارم.خودش داره میگه .ما هم میگیم اطلاعاتت رو منتشر کن.اگه همچین حرفی نمی زد ما هم توقع پاسخگویی ازش نداشتیم

    • ناشناس
      1

      اول قاتل هواپیمای اوکراینی را محاکمه کنید بعد قاتلین آبان و قاتل مهسا تا برسیم به این دختر خانم

    • 0

      بجای محاکمه قاتلین ' علی دایی را محاکمه کنید
      مثل یاشار سلطانی!!!

    • ناشناس
      4

      خیلی مردم زود باوری هستیم.
      اگه کسی (مسئولین) به ما دروغ بگه، برای مقابله با اون حاضریم به دروغهای سایرین(رسانه های خارجی) اعتماد کنیم

    • ناشناس
      0

      موصوع رو نگرفتی جناب ناشناس !حرف من این که در داستان مهسا امینی تیم پزشکان معتمد خانوادش اماده بودند اطلاعات ونتایج بررسی خودشون رو در اختیار قوه قصاییه قرار بدن اما بزرگوارن فرمودن فقط نظر پزشکی قانونی وابسته به خودشون روقبول دارن در واقع قوه قصاییه این افراد ونظراتشون رو به چیزی نگرفت حالا هم چه تضمینی هست اطلاعات ومستندات مخالف نطر خود را در این فقره قبول کنند !!

  • محسن
    43

    آقای دایی اگه مدرک مستندی داشت ارائه میکرد . متاسفانه ایشان هم درگیر احساس و جو دروغینی که رسانه های معاند به راه انداخته اند شده است .

    نظرات شما -
    • کیوان
      25

      خاک تو سرش مرد گنده

    • به کیوان دوبرره
      3

      برو گم شو سایبری احمق بی غیرت

  • ناشناس
    4

    علی دایی دروغ میگه...این دختر شکار خرس شده و مرده

  • امیرحسین
    24

    آقای دایی دو اتفاق مجزا را با هم قاطی کردن دختری که در خرداد خودکشی کرده بود فکر کنم اسمش آیتک هستش و این دختر که همین روز های گذشته سکته کرده
    بعد نظرات نماینده درباره آیتک و خانواده اسرا که دو شخص مجزا هستن استوری میکنه مجددا نتیجه گیری اش می شود تناقض!!! درحالی که این دو شخص کاملا متفاوت هستن آیا ایشون دقیق از موضوع اطلاع دارد؟ اصلا نمی دانه برای کدومشون داره اعتراض میکنه...
    خبر فوری چندبار کامنت من می بینم نمی گذاری درحالی که کامنت خیلی شدید لحن علیه حکومت همشون پخش می کنی حداقل دلیلش با ایمیل یاهو برام بفرست

  • سوراخ دعا گم کردین
    5

    خب اشتباهی شده . اطلاعاتش غلط بوده . خب که چی ؟
    مشکلات محیط زیست نابود شده
    تورمهای کمر شکن
    بیکاری ها
    بی ارزش شدن پاسپورت و ریال
    و هزاران مشکل دیگه مقصرش کیه ؟ دایی ؟! مملکت دست کی بوده !؟ مدام میگین عوامل و عمال غرب و سعودی و .... در صدد ... هستند !
    مملکت دست اینهاس یا شما ؟
    بهتر نیست بجای گیر دادن به دایی و باقری و کریمی و چند ورزشکار دنبال حل مشکل زندگی مردم و اقتصاد و معیشت مردم باشین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خب که چی شده؟!این همه بلوا پیش اومده چیزی نیست ،زبان یه تکه گوشت کوچیکیه ولی دنیا رو بهم میریزه،این اقا با این همه تاریخچه ی کاری هنوز نمیدونه برای حرفی که میزنه مدرک داشته باشه

    • 1

      وقتی که اشتباها ۱۷۶ نفر رو در هواپیمای اوکراینی کشتین گفتین: اشتباه شده وخلاص ! نه کسی محاکمه ای شد نه کسی حتی عدرخواهی کرد . اشتباه انسانی بود ! هواپیما ساقط میشه اشتباه انسانیه ! متروپل همینطور پلاسکو و...تابه حال هر گند وخباثت ازسمت حکومتی ها خیلی ساده وخیلی لطیف اشتباه بوده دیگه . حالا به این اقا که رسید به فرض اشتباه باید. جوابگو باشه !این همه بلوا قبلا بوجود امده. این اقا بعد بلوا حرف زده صمنا نماینده کودن اردبیل که درباره مرگ یک دختر جوان میگه به جهنم بلوا درست نمی کنه .اون احمقهایی که مرتب ا. زسرکوب وقوه قهریه سخن می گویند بلوا درست نمی کنند. علی دایی بلوا درست میکنه . شما هوچی بازها ازجماعتی هستید که اصطلاحا کور خود وبینای دیگرانید از باند خودتان اگر دنیا را به گه بکشند تا اخرین حد حمایت می کنید ولاپوشانی! از کوچکترین حرکت طرف مخالفتان پیراهن عثمان می سازید ! عمروعاص نگهدارتان باد !

  • ناشناس
    4

    عکس حمله نیروهای نظامی به مدرسه .

  • امید
    3

    معلوم نیست چرا اغلب کسانی که میمیرند یا سگ گازشون گرفته,یا خودکشی کردن و یا ناراحتی قلبی داشتن!!!!!!!؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • 8

      تو توقع دیگه ای داشتی؟توقع داشتی بمب اتم خورده باشه سرشون؟دیگه ناراحتی قلبی شایع ترین دلیل مرگه دیگه

  • ناشناس
    4

    مستندات نمی خواهد. در برخی مواقع شاهد یا دلیلی بر ارتکاب جرم توسط مجرم وجود ندارد و جرم اثبات نمی گردد. آیا می توان گفت چونکه جرمی ثابت نگردیده پس اتفاقی هم نیافتاده است؟!!! خلق خدا ندیده خدا که می بیند! پزشکی قانونی مستقل و غیروابسته به حاکمیت می تواند ثابت کند علت مرگ، مرگ طبیعی نبوده و قتل بوده است. ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

    نظرات شما -
    • 11

      یعنی منظورت از پزشکی قانونی،پزشکی قانونی اسرائیل عربستان و آلبانیه؟

    • ناشناس
      0

      به کاربر ۱۸:۰۱: به گواهی پزشک قانونی که شرف داشته باشد و از حاکمیت مستقل باشد و تحت فشار حاکمیت نباشد در مواردی که متهم به قتل از کارگزاران حکومتی باشد اطمینان و اعتماد داریم و لاغیر.

  • عادل
    3

    دختر تو مدرسه زدن رفته خانه بد حال شده نمیسه چون هم ان لحظ نمرده بگویند ایست قلبی کرده از کجا معلوم دایی ان دختر با تهدید نگفتن این حرفها را بزن بعد چطور باقطع بودن انترنت چطور این بنده خدت توانست با فیلم همه چیز اطلاع بده که خواهر زاده اش ایست قلبی کرده

  • ناشناس
    19

    دقیقا اقای دایی هم دید باید بیاد تو دایره ناقص العقل ها خودی نشون بده ،🤣🤣

    کور خوندی

  • ناشناس
    2

    علی دایی بد هست هرکی گفت مریض بوده مادر زادی خوب هست

    نظرات شما -
    • 9

      هرکی نگفته عموش گفته.شما از عموش دلسوزتری براش الان؟

    • فرشید
      0

      کی گفته عموش دلسوزه؟مگه پدر مادرش مردن‌که عموش نظر بده؟؟؟
      عموی خودم پدرمو کشت،پس نمیتونه دلسوز باشه،فقط پدر و مادر

  • مازیار
    1

    درود بر شرفت علی اقا که درد مردم راحس کردی .دلیلی نداره دروغ بگه کسیکه همیشه دلش برای مردم سوخته دلم میسوزد از باغی که میسوزد اگرهم کشته نمیشد مرحله بعدی میکشتنش

  • علی
    1

    دایی کارت درسته امارت درسته به هرشماره اردبیل زنگ بزنه جوابشو میدن حالاما ازسراسرایران بابرداشت ازجفنگیات سایت ها قضاوت میکنیم دایی تاحالا نشون داده حرف مفت نمیزنه

  • عادل
    1

    خوب یزید نگفت امام حسین (ع) سکته کرد

  • سعید
    4

    خیلی ساده است اگه مستندات دارد اطلاع رسانی کند .
    نمی شه هر کی نظر خودش رو بدون مستندات بگه و بعضی هم به اون بهونه اغتشاش کنند.
    جناب اگه مستندات داری ارائه کن وگرنه باید تاوان دروغ گویی رو بدی..

    نظرات شما -
    • 0

      اسامی چند تا از کسان وسازمانهایی که در این کشور به خاطر دروغگویی تاوان دادند رو ذکرکن جگر !
      صدا وسیما !مقامات ومدیران ! اونی که میگه گشت ارشاد نخواهیم داشت جز برای مدیران ! یا یک میلیون خونه ویک میلیون شغل درسال ایجاد می کنیم ! رسانه از که فیلمهای ارشیو را به عنوان پخش زنده از راهپیمایی امت حزب الله در حمایت ازسیستم نشون میده !کارشناس دروغی میاره پای خط ! جمعیت کوچک رو با،زوم دوربین بزرگ نشون میده ! و...نه عزیزم دروغ مدتهاست به شغل وحرفه این جماعت تبدیل شده اینان نمی توانند دیگر بدون دروع روری را شب کنند .

  • ثروتی
    1

    شما اگر می توانستید قتل عام هواپیمای اوکراینی رو هم گردن نمی گرفتید اما نشد.مثل این هست که بگی دایی مدارک مربوط گلهای زده در تیم ملی نشان بده

  • ناشناس
    1

    فقط مدارک شما درست هستند که دکتر احمدی صادر می کند؟؟؟،خوب بیمارستان،پزشکی قوه قضاییه،دادگاه،پاسگاه و همه و همه در اختیار شما هستند و هر مستندی هم جور می کنید.

  • متفاوت
    2

    کسانی که بادبادک رو باد میکنن ایا انتظار دارن غیر از باد ازش بیاد بیرون؟ در زندگی سعی کنیم بادبادک دیگران نباشیم.بادبادک هم میتونه با هوای پاک باد بشه هم با گازبدبو.باد میکنند استفاده میکنن بعد که خالی شد میرن سراغ یه بادبادک دیگه. استفاده بدهید اما بادبادک نشوید.

    نظرات شما -
    • فری
      0

      بادکنک منظورتونه دیگه :|
      بادبادک باد نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها