دادستان کل کشور در شورای شهر تهران:

استفاده از اراذل و اوباش در ساخت و ساز بسیار عجیب است/ این موضوع را از طریق دادستانی پیگیری کنید

دادستان کل کشور گفت: شورای شهر یکی از نهاد‌هایی است که باید در صیانت از حقوق مردم مطالبه گر باشد.

استفاده از اراذل و اوباش در ساخت و ساز بسیار عجیب است/ این موضوع را از طریق دادستانی پیگیری کنید

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری با حضور در صحن شورا به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: یکی از تکالیف و وظایف تعریف شده برای قوه قضاییه، صیانت و حفاظت از حقوق عامه است که برعهده دادستانی کل کشور است.

وی گفت: اگر بخواهیم دادستان‌هایمان را به خط کنیم نیاز به دستورالعملی است که با رییس وقت قوه قضاییه مشورت کردم و دستورالعملی را تعریف کردیم، بعد از آن لایحه‌ای را طراحی کردیم که به زودی به دولت داده خواهد شد تا از طریق دولت به مجلس تقدیم شود.

او گفت: شورای شهر یکی از نهاد‌هایی است که باید در صیانت از حقوق‌مردم مطالبه گر باشد، اگر شما اختیارات دادستان و دستگاه قضایی را ندارید به عنوان نمایندگان مردم به صورت جدی مطالبه کنید. آیا تاکنون بحث کردید که هرجایی که حقوق مردم تضییع می‌شود نیازمند این است که از ظرفیت دادستان استفاده کنید؟

به گفته دادستان کل کشور، گاهى شوراها زمینه ساز تخلفات شهری هستند و گاهی هم مهندسان ناظر بدون دیدن ساختمان برگه‌ها را امضا می‌کنند، شهرداری‌ها را مکلف کنید که نسبت به امنیت ساختمان‌ها ورود کنند.

او گفت: استفاده از اراذل و اوباش در ساخت و ساز بسیار عجیب است، حتما این موضوع را از طریق دادستانی پیگیری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    4

    اکثر سازندگان یا سرمایه گذاران خصوصی در بخش مسکن که بصورت انفرادی و شخص حقیقی فعالیت می کنند از اراذل و اوباش می باشند! ما با کمتر سازنده یا سرمایه گذاری مواجه شده ایم که شخصی مظلوم، متین و باشخصیت و باوقار باشد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      چقدر باهوشی / چی میخورید شما ؟

  • م
    0

    اصلا خود شوراهاي شهر و بايد جمع كنند غير از فساد و رانت چيز ديگري نداره البته جيب شوارا ها و فاميل هاشون و پر ميكنه كه اين خودش ايجاد شغل محسوبه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تصمیم بگیر شورای شهر راباید جمع کنند یا ایجاد اشتغال خوبه ؟ تکلیف خودت را اول روشن کن

  • ناشناس
    0

    به نظرمن. دانشگاه باید ب رای. پذیرش. انشجو همت به خرج دهد .دانشجوی با استعداد بگیرد. بدون سهمیه هر کس باهوشتر لایق صندلی. تا پولی که هزینه. می شود. هدر دا ده نشود. .ن. صنفی باید کاملا به هوش. باشد. تا افراد غیر حرفه ای. را به مردم معرفی کند تا ن دو گول. نخورند

  • Karim
    0

    مگر آخوند ها در ساخت سازها دخالت دارند که دادستان کل کشور شاکی شده است

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران
    0


    چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود 23 ماه قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از 23 ماه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم
    متاسفانه در کشور قانون هم وجود ندارد شکایت کنم
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس
    0

    کاملا در این 44 سال ثابت شده که ارازل واوباش نمی توتنند سازنده باشند .

  • ناشناس
    0

    حجت الاسلام منتظري دادستان کل کشور :
    ثبت شکايت مردم از قضات در درگاه دادستانی
    هر کسی اگر از عملکرد یک دادستان یا قاضی شاکی باشد می‌تواند شکایاتش را در درگاه دادستانی ثبت کند و اگر صحت داشته باشد، قاضی متخلف به دادسرای انتظامی معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها