اژه ای: مردم مشکل دارند اما سخت تراین است که در عین مشکلات بی عدالتی و بی اخلاقی ببینند

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم گرفتار مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان هستند و اگر در این اوضاع احساس بی عدالتی کنند سخت است.

اژه ای: مردم مشکل دارند اما سخت تراین است که در عین مشکلات بی عدالتی و بی اخلاقی ببینند

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای در دیدار با قضات خوزستان گفت: آنچه در توان دارم را برای حل مسائل به کار خواهم بست و برای حل مشکلات تلاش خواهم کرد.

او افزود: خوزستان نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه از ابتدای انقلاب تا امروز شهدایی را تقدیم نظام کرده است؛ در مقاطعی به دست جنایت کاران ترورست و در مقاطعی دیگر پاسداران در راه دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای بیان کرد: خوزستان استانی با ظرفیت بالا است که وقتی انسان مشکلات آن را و گرفتاری مردم را می‌بیند احساس شرمندگی می‌کند اگرچه امروز همه مسئولان و به ویژه رهبر انقلاب در راس امور مصمم هستند با نهایت دلسوزی و خیرخواهی وضعیت را مدیریت و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: همزمان با تلاش مقامات کشوری و لشکری برای رفع مشکلات مردم، اما برخی کشورهای خارجی نیز فشار فوق العاده‌ای را بر مردم ایران اعمال می‌کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: رهبر انقلاب همیشه بر ۴ موضوع صبر، پایداری، عدل و اخلاق تاکید دارند و باید به این موارد توجه بیشتر داشته باشیم، زیرا در این شرایط صبر و استقامت و عدالت ورزی و اخلاق نیاز داریم؛ امروزه مردم در شرایط سختی گرفتار هستند و بسیار سخت است اگر در کنار این مشکلات بی عدالتی و بی اخلاقی نیز ببینند.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید خوزستان را به صورت ویژه به عنوان یک مسئله مهم و ملی ببینیم و تحلیل کنیم؛ این استان در مقاطع مختلف دفع کننده هجمه‌های بیرونی بوده و از نظر سیاسی و فکری و عقیدتی و نظامی دفاع جانانه‌ای را از خود داشته است تا جایی که در برخی شهرها و روستاهای خوزستان خسارات زیادی از حملات دشمنان دیدند.

رئیس دستگاه عدلیه بیان داشت: خوزستان با این ظرفیت مادی نفت و گاز و پتروشیمی و آب و زمین‌های حاصلخیز امروز با مسائل مختلفی در حوزه محیط زیست مواجه است حال آنکه این مواهب خدادی باید در راه رفاه مردم استفاده گردند، اما مردم در حال رنج دیدن از این صنایع بوده و برای شهروندان مشکلات ایجاد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای گفت: هدف از سفر مقامات بلند پایه دستگاه قضایی به استان خوزستان آن است تا به صورت حضوری با مردم در ارتباط باشند و مشکلات آن‌ها را ببیند و بشنوند و برای رفع آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنند.

او افزود: هم اکنون ما لبه تیز پرتگاهی هستیم که اگر به آن دقت نکنیم به ته دره خواهیم رفت بنابراین؛ قضات باید به خطیر بودن امر قضا توجه داشته باشند و همه تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات قضات به کار خواهیم بست و هرچه در وسع است به کار گرفته شده مسائل و مشکلات معیشتی و حقوق قضات و کارکنان دستگاه قضا نیز مرتفع شود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: برخی از مسائل را تا نرسیدن به نتیجه نمی‌توان بازگو کرد، اما تلاش خواهیم کرد تا مشکلات را به حداقل برسانیم و دولت و مجلس هم باید کمک کنند، ضمن آنکه ما زیاده خواه نیستیم بلکه برای برخی از مسائل اولیه لنگ هستیم و انتظار همکاری داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: امروز مردم مشکل دارند اما سخت تر این است که در عین مشکلات بی عدالتی و بی اخلاقی را هم ببینند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه صبر عدالت ورزی و اخلاق اولویت مهم امروز جامعه است، گفت: بی‌اخلاقی فقط در کلام نیست. ما اگر بتوانیم مشکل کسی را حل کنیم اما برای آن اقدامی نکنیم، این مصداق بی اخلاقی است.

این مقام مسئول گفت: مردم از قضات و کارکنان دادگستری انتظار دارند که در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته باشند و مشکلات سبب نشود به مسیری که به غیر از آنچه رضای خدا است کشیده شوند.

او همچنین از مردم و مسئولان خواست تا صبرشان لبریز نشود، زیرا امروز شیطان و دشمنان به دنبال آن هستند تا صبر من و شما را لبریز کنند دست به عملی بزنیم که در شان قوه قضاییه نباشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: وظیفه داریم مشکلات خوزستان را به عنوان یک موضوع ملی و نه یک موضوع محلی و استانی نگاه کنیم.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    اشک وناله وآه مادرجگرسوخته غزاله چه میشود

  • محمد.،،
    0

    شماهاخودتون وجایگاهتون سنبل بی اخلاقی وبیعدالتیست

  • محمد
    0

    از مسئولان حرفهای امید وار کننده زیاد زده می‌شود ، اما تا عمل فاصله زیاد است، مردم آنچه را روی زمین می بینید باور می کنند

  • آخرین ایرانی
    0

    احسنت با این پاسکاری پرونده معلوم شد تو خودت رسما مرض داری

  • سرباز کوروش
    0

    وقتی به توسط امثال شماها دستای پشت پرده جهانی، اون شاه بزرگ و از ما گرفتن، وقتی هم قطاری هاتون هویدا رو اعدام کردن، مشخص بود چه بلایی سر مردم ناسپاس میاد، حالا گریه ش مونده، شما میگی لبه تیز پرتگاه ایستادین، اینم بگین که پاتون و گذاشتین رو گلوی مردمی که، لبه پرتگاه منتظر سقوطن،،، مطمئنم طبق روال گذشتتون حرفات به مثابه‌ی باد هواست... یه چیز دیگه، شما ها هرچقدر که برای رضای خدا کار ميکنيد، ده برابر اون موجب نارضایتی مردم میشید، خواستم بگم رضای خدا در رضایت خلق خداست...

  • عدالت
    0

    عدم رسیدگی به پرونده مسببین وضع موجود خود مصداق بی عدالتیست...

  • آرش گمان گیر
    0

    مرده را چه بسوزانی چه دریا بیندازی دیگر فرقی نمیکندجوانیمان رفت۴۳ سال بی عدالتی الان ازعدالت دم میزنی کجا بودی ای مردان آنجلس

  • ناشناس
    0

    حاجی حالت خوبه؟؟؟؟ احساس بی عدالتی بکنند،؟؟؟؟ مردم بی عدالتی رو با پوست و استخوان‌شون حس کردن. منتها تعریف شما از عدالت چیه خدا میدونه. فقط کافیه تو هم قوه قضائیه دنبال فساد بگردی تا ببینی چه خبره. مردم دیگه با این حرفا خام نمیشن

  • ناشناس
    0

    آخی تازه از راه رسیدی ؟؟؟؟؟

  • بینوا
    0

    بگویید اینها از زمان حکومت ستم شاهی مانده ما بی تقصیریم و خودتان را مبرا کنید .نکند به اشتبا های حکومت داری خودتان آشا ره ای کنید یه وقت کسی پی می برد بهتر است که حکومتی عدالت محور خودتان را معرفی کنید . ما راضی به بهشت که شما وعده می دهید هستیم و مارا همین وعده بس. و بهشت دنیوی مال مال شما ها برادر.

  • ایرانی
    0

    بابا بسه دیگه شعار دادن به قول نماینده مجلس تیغ عدالت برای پابرهنگان و مردم بدبخت تیز و برانه و برای گردن کلفتان و مفسدان نای از غلاف درآمدن نداره .اگه یه کم وجدان داشتید حکم رئیس بانک مرکزی و دستیارش رو مسبب گرانی دلار و تورم هستند اعدام بود. حالا لالایی برای ما نخوان

  • رضا خواجه
    0

    حقوق قضات نوجوان رو زیاد کن تا معلمین عزیز بیشتر زجر بکشن و انگیزه پیدا کنند به حقوق اساتید بی سواد دانشگاهی نگاه کن تا سقف ۵۲۰۰۰۰۰۰ پنجاه و دو میلیون تومان اما سقف حقوق معلم ۱۰ میلیون ریدم تو انصافتان تو مرامتان تو ایمانتان ریدم تو مردانگیتان ریدم تو

  • محمد
    0

    این دیوان عدالت اداری ک کاری به مستندات شخص نداره وحکم بنفع اداره صادرمیکنه زیرنظرشماست .هرحکمی ک برخلاف واقع صادرشودیعنی زندگی یک شخص نابودمیشودووقتی خداوندمسببین ک شماها هستیدرانابودنمیکندبنده هم منکرخدامیشود

  • گون قویی
    0

    خوشا فریاد زیر آب.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها