خودروهای لوکس بابک زنجانی به مزایده گذاشته شد

اموال بابک زنجانی که در دادگاه به نفع شرکت نفت مصادره شده بود، برای پرداخت بدهی شرکت نفت به مزایده گذاشته شد.

خودروهای لوکس بابک زنجانی به مزایده گذاشته شد

بابک زنجانی متهم محکوم به فساد مالی است. مردم تا چند سال پیش بابک زنجانی را به‌خاطر مال و اموال چشمگیرش به‌عنوان یکی از غول‌های ثروت در بخش خصوصی می‌شناختند؛ اما چیزی نگذشت که اخبارِ دستگیری بابک زنجانی به اتهام فساد مالی دوباره بابک زنجانی را به سر خط خبرها برد و از آن به بعد اسم بابک زنجانی را در رسانه های مختلف به آقای «ب. ز» تبدیل کرد.

اکنون با پایان دادگاه رسیدگی به جرایم این مجرم اقتصادی و در اجرای تبصره ماده ۵۳۷ قانون آیین کیفری، کارشناسان رسمی دادگستری بخشی از اموال بابک زنجانی را ارزیابی کردند و به فروش گذاشته‌اند.

باتوجه‌به اطلاعیه منتشرشده، در این مزایده بخشی از اموال منقول و غیرمنقول بابک زنجانی به فروش می‌رسد. در میان ردیف اموال اعلام‌شده، نام ۴ خودرو و ۲ موتورسیکلت گران‌قیمت و لوکس به چشم می‌خورد.

بابک زنجانی

خودروهای لوکس بابک زنجانی به مزایده گذاشته شدب‌ام‌و ۷۵۰Li مدل ۲۰۱۱، پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲، ب‌ام‌و X6 مدل ۲۰۱۱ و مرسدس بنز SL500 مدل ۲۰۱۴ ازجمله خودروهای حاضر در این مزایده است. در این اطلاعیه، تیپ فنی پانامرا و ب‌ام‌و X6 زنجانی اعلام نشده و بدیهی است که پس از مشاهده میدانی این خودروها می‌توان به جزئیات نسخه خریداری‌شده توسط این فرد پی برد.

همچنین در مزایده اموال بابک زنجانی ۲ موتور سیکلت هوندا و سوزوکی با شرایط بدون پلاک به فروش می‌رسد. نوع موتورسیکلت هوندا بابک زنجانی از نسخه گلدوینگ با پیشرانه ۱٫۸ لیتری ۶ سیلندر است و رنگ مشکی دارد. احتمالاً این موتورسیکلت جزء نسخه‌های سفارشی و تغییریافته این سری از محصولات کروزر هوندا است. همچنین موتورسیکلت سوزوکی که در این مزایده نام آن عنوان نشده، از نوع هایابوسا است و به پیشرانه ۱٫۳ لیتری ۶ سیلندر مجهز است.

متقاضیان این مزایده می‌توانند در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۵ نسبت به بازدید از خودروها و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی اقدام کنند و اعداد پیشنهادی خود را اعلام نمایند. بر اساس این اطلاعیه، نتیجه مزایده ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مشخص می‌شود.

منبع: دیوار بلاگ

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • کاربر ناشناس
    0

    قیمتا بالااست

    نظرات شما -
    • سیدرضا حسینی
      0

      چرا ما ها هر موقع گیر میکنیم پای دین وسط می کشیم درسته اینا با شعار دیندار سر مردم با پنبه میبرن اینا همش شعار ه ربطی به امام حسین نداره کسی که سر امام حسین برید حافظ قرآن بود این دزدی که اینا میکنن تو کشورهای یهودی هم نیست

  • دن کیشوت
    0

    به واسطه چه کسی یا کسانی، بابک زنجانی این اموال را اندوخته؟ ( اموالی که در مقابل ثروت عظیمش پول خورد است)،عدالت می گوید همان اشخاص واسطه ( که از گردن کلفت های نظام مقدس هستند)، اعدام شوند.اگر ادعای بزرگ : ما ملت امام حسینیم از روی بخار معده نباشد،چنین اتفاقی باید بیفتد.

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      به واسطه دولت آقای احمدی نژاد بوده است همین آقای احمدی‌نژاد که الان دایعه مردم سالاری و فساد در دولت روحانی و محاکمه و اعدام او را دارد. هم احمدی‌نژاد و هم روحانی باید بابت ظلمی که به این مردم و این مملکت نموده‌اند محاکمه شوند

  • محمد
    0

    قدیمی شدن

  • من
    0

    چرا تا هشت سال همه ساکت بودن موقع رفتن وزیر نفت؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    چرااعدام نمیکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    چخبرازهواپیماهای خصوصیش کاخوویلاوبانکهایش

  • کاربر ناشناس
    0

    این دودرصداموالشه بقیش هم وازگوکنیدباوکیلهای میلیاردی ش راست حسینی بگویید

    نظرات شما -
    • ع.م
      0

      وازگو؟؟؟؟؟

  • جاسم
    0

    الله اکبر ،من تازه ارقامش نتونستم بخوانم ۵۰سال از عمرم میگذرد حسابم بیشتر از۷۰تا۸۰میلیون تاحالا نشده آن هم با وام

  • ناشناس
    0

    اگر این جوان دستبرد زد با اجازه مسولین بوده آنهای که دزدی بزرگ کردند بهش خودشان چی میگن اختلاس پس نتیجه میگیریم دزد کلاهبرداران اصلی هم در کار بودند

  • ناشناس
    0

    بابی راستش بگو این همه ثروت رو چه جوری به دست اوردی توهم بازی دنیا رو خوردی حال هم رو باید بیاری بالا نامه اعمال که افتضاح ای بیچاره آخر بینی بهتر از آخور بینی درس عبرت برای ؟؟؟

  • یقه گیری مفسدان
    0

    نوبت نفرات دیگر هم میره انشالله کسانی که مسئول بودند و۸ سال سکوت کردند ودر استخر شیر با کفشهای ۸ میلیونی گشتند وبه قول گفتنی اون ۴ درصدی هایی که فرار مالیاتی داشتند همینها رو انشالله پولارو از حلقومشون بکشن ۱۰۰ سال هم تحریم باشیم با همین پولا مملکتمون میچرخه

  • محمد
    0

    نامنتظر.. اعدام..بابک زنجانی هستیم..

  • یک ایرانی متنفر از دزدان و گرانفروشان
    0

    خاک بر سر مسئولین بی عرضه مملکت کنن که اگه از ۱۵ سال پیش دزدان و گرانفروشان خرده پا را بلادرنگ اعدام میکردن این اختلاسگران بی ناموس و بیشرف اینقدر پررو و زیاد نمیشدند کجایی خلخالی؟ واقعا جات خالیه دلمون خوشه که میگیم مسلمونیم و تو مملکت اسلامی زندگی میکنیم. ننگ بر این زندگی و این مسئولین رفیق دزد و شریک قافله.

    نظرات شما -
    • 0

      اصلا تو میدونی خلخالی چه بلایی سر این کشور آورد؟

  • شهلا
    0

    این یعنی منتظر آزاد شدن بابک زنجانی باشیم با فروش چند قلم در مقابل اون همه ثروت مردم ایران خیلی مضحک بنظر میاد ولی تمام این بازیها فقط برای توجیه کردن جماعت برای آزادی بابی خان هستش بابک زنجانی فقط از وزیر نفت جناب زنگنه میترسید که منتظر بودند زنگنه زمانش به اتمام برسه و هر غلطی دلش میخواد میتونه انجام بده

  • پیک موتوری
    0

    من پیک موتوری هستم تو را خدا یکی از موتورهاشو به من بدهید. موتورم داغونه و روغن ریزی داره

  • م
    0

    بابک سی هزار میلیارد داشت چند هزار مشغول کار بودن وچر خ مملکت را می چرخاند ولی یک سرمایه داری کشور با دو وزیر از سنگ آهن ۱۵۰ هزار میلیارد می‌خورد ولی کسی پیگیری کار آنها نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها