نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «انتخاب»

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از رسیدگی به پرونده های سایت سیناپرس و پایگاه خبری انتخاب در صبح امروز(یکشنبه) اول تیرماه در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی شقاقی خبر داد.

نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «انتخاب»

احمد مومنی راد سخنگوی هیات منصفه مطبوعات در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز دادگاه به پرونده مدیرمسئول سایت سیناپرس به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر رسیدگی شد که هیات منصفه پس از استماع دادگاه و مشورت با اکثریت آرا مدیرمسئول این سایت را مجرم ندانست.

وی افزود: همچنین به پرونده مدیر مسئول پایگاه خبری انتخاب با اتهامات نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و افترا رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه به اتفاق آرای هیات منصفه در هر دو اتهام، مدیرمسئول این سایت مجرم دانسته شد و با اکثریت آرا در هر دو اتهام مستحق تخفیف دانسته نشد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • وحید
    0

    کلا مدل ذهنی و عملی عدالت این قوم این است . این نشریه و سایت و فرد خودی است یا غیر خودی ؟ اگر خودی است . شکایت را نشنیده بگیرید تا جایی که می توانید . اگر شکایت شد ، سعی در تبرئه شود . اگر نشد ، روند بررسی را طولانی کنید -بعد تبرئه کنید . اگر نشد حکم خفیف محکومیت با ذکر تخفیف اگر غیر خودی است . حتما محکوم است

  • سیناپرس
    0

    سلام/ سینماپرس صحیح است نه سیناپرس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها