بازداشت رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری اوشان، فشم و میگون

رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: ظهر امروز با دستور قضایی، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و دو تن از کارکنان آن شهرداری شاغل روانه زندان شدند.

بازداشت رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری اوشان، فشم و میگون

عزیزیانی رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و دو تن از کارکنان آن شهرداری شاغل روانه زندان شدند.

عزیزیانی اظهار کرد: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی رودبارقصران، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و همچنین دو تن از کارکنان آن شهرداری شاغل در امور مالی و کمیسیون ماده ۱۰۰، توسط ماموران وزارت اطلاعات تحویل دادگاه بخش رودبار قصران و سپس با انجام تحقیقات با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

رییس حوزه قضایی رودبار قصران افزود: در یک ماهه گذشته به دستور حوزه قضایی بخش رودبار قصران، شهردار و مسئول دفتر وی و دو تن از اعضای شورای اسلامی آن بخش اوشان و فشم و میگون بازداشت شده‌اند که تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    شورا ها در هر جلسه ۱۵ - ۲۰ نفر از مردم و ریش سفیدان و معتمدین شهرها را دعوت میکنند تا نظرات آنها را جویا شوند و یا در شهری مثل تهران شورایاری درست میکنند. خوب نمایندگان مجلس تعداد اعضای شورا ها را چند برابر بیشتر کنند تا جوانان هم بتواند در کنار افرا شناخته شده وارد شورا شوند تا هم فسا زودتر لو برود هم طرح ها بهتر و بیشتر و سریعتر اجرا شود.

    نظرات شما -
    • علی اسد
      0

      شورا یه چیز اضافه است

  • مهدی
    0

    چرا کارمندان جزیی ! مدیر کل ها و وزرا و تیمشان و خود قوه قضاییه را پالایش کنید ! در توبه برای اینها باز نیست

  • جانباز دوران دفاع مقدس
    0

    تا در ملا عام تعدادی اعدام و جمع کثیری از مرتشعین و رانت خوارن شلاق نخورند و اسامی آنان شهره عام و خاص نشود قطعا برای جماعت مفسد اقتصادی خاصه از نوع یقه سفید و آقا زاده های آنان درس عبرت نخواهد شد در هر حال ضمن تشکر وافر از جناب آقای رئیسی عاجزانه درخواست مجازات مفسدین درملاعام را بویژه در میادین شهرها را داریم..

  • محمود
    0

    بهتره اقای رییسی برای همه ادارات دولتی علی الخصوص کارمندان زحمتکش وقانع ضعیف بانکها یه خونه تکانی حسابی بذاره بعد ببین چه شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها