دادستان تهران:

رسیدگی سریع به پرونده بنیتا/ صدور کیفرخواست با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی

دادستان تهران فوت کودک هشت ماهه در پاکدشت را حادثه تلخی دانست که از جهت اجتماعی و اخلاقی قابل توجه و بررسی است.

رسیدگی سریع به پرونده بنیتا/ صدور کیفرخواست با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی

دادستان تهران فوت کودک هشت ماهه در پاکدشت را حادثه تلخی دانست که از جهت اجتماعی و اخلاقی قابل توجه و بررسی است و در توضیح افزود: این که متهمی تا این حد دچار قساوت و بی‌رحمی است که در ارتکاب فعل مجرمانه خود، به اطفال کم سن و سال نیز رحم نکند و در کنار سرقت اتومبیل، حاضر ‌شود طفلی معصوم و بی‌گناه را در وضعیتی رها کند که منتهی به فوت شود، به عنوان یک آسیب اجتماعی و اخلاقی قابل بررسی است.

دادستان تهران سرعت عمل دادسرا در مدیریت چنین پرونده‌هایی را ضروری خواند و افزود: این حادثه روز پنج‌شنبه 29 تیرماه رخ داده و تا روز چهارشنبه گذشته (4/5/1396) اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام نشده بود.

دکتر جعفری دولت‌آبادی در خصوص حادثه اخیر، با طرح سوالی در مورد علت تاخیر در کشف اتومبیل حامل طفل گفت: حسب گزارش سرپرست دادسرای جنایی، روز سه شنبه (3/5/96) فردی رها بودن اتومبیل مسروقه در پاکدشت را به صورت تلفنی به مأمورین پلیس آگاهی تهران اعلام کرده بود که انتظار می‌رفت که پلیس زودتر از آن اتومبیل را کشف می‌کرد.

وی از سرپرست دادسرای جنایی تهران خواست در کمترین زمان ممکن و با رعایت حقوق متهمان به این پرونده رسیدگی کند. وی افزود: این حادثه آن‌چنان افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده که ایجاب می‌نماید در رسیدگی به آن تسریع شود.

دکتر جعفری از صدور کیفرخواست 30 صفحه ای با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی خبر داد و افزود پرونده در شرف ارسال به دادگاه است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها