شبنم نعمت‌زاده؛ یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟!

پنجمین جلسه دادگاه شبنم نعمت زاده برگزار شد، به نظر می‌رسد شبنم نعمت‌زاده در وضعیت پیچیده و دشواری قرار گرفته است. وضعیتی که شباهت‌هایی با وضعیت هادی رضوی داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی صمت دارد.

شبنم نعمت‌زاده؛ یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟!

شبنم نعمت‌زاده در وضعیتی که شباهت‌هایی با وضعیت هادی رضوی داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی صمت است قراردارد. او نیز تصویر یک "رانت‌خوار پررو" را در افکار عمومی از خود ایجاد کرد اما نهایتا با محکومیتی سنگین مواجه شد. محکومیتی که افکار عمومی انتظارش را داشت.

نکاتی از دادگاه شبنم نعمت‌زاده؛ شمایل یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟! لشگری پور و شبنم نعمت زاده در دادگاه یکدیگر را متهم کردند نکاتی از دادگاه شبنم نعمت‌زاده؛ شمایل یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟! شبنم نعمت زاده می گوید دست راست پدرش بوده است شبنم نعمت زاده کیست؟ نکاتی از دادگاه شبنم نعمت‌زاده؛ شمایل یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟! شبنم نعمت‌زاده می گوید پدرش، پدر خوبی نبوده اما مدیر خوبی بوده است سایه سنگین محمد رضا نعمت زاده بر پرونده دخترش نکاتی از دادگاه شبنم نعمت‌زاده؛ شمایل یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟! حجاب نعمت زاده پیش از دادگاه و در دادگاه حجاب شبنم نعمت زاده و اتهام ریاکاری نکاتی از دادگاه شبنم نعمت‌زاده؛ شمایل یک متهمِ ریاکار یا مظلوم؟! قاضی مسعودی مقام می گوید به نعمت زاده مهلت نمی دهد شبنم نعمت زاده و هادی رضوی

منبع: فرارو

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • لبیک
    0

    صددرصد ریا کار .اول یک عکس با چادر از خودش منتشر کند بعد چادر این طور سر کند.بنده خدا چادر این طور سر کرده تا کسی نشناستش خخخخ.مرگ بر مفسدان اقتصادی.

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      آخه قانون رومسخره کردن بزارهمون مث زندانیان بیادنه که چادرروهم به مسخره بگیرن عیب ازقاضیه که باعث میشه متهم ازچادرسواستفاده کنه

    • پیام
      0

      خدا جای حق نشسته انشاالله هرکس به این مردم نجیب ظلم میکنه نابود بشه

  • علی
    0

    پوشش داخل منزل بابیرون حتما فرق دارد

  • ناشناس
    0

    تا کی باید از اعتقادات مردم سو استفاده بشه؟

  • حجاب
    0

    چادر نشانه عفاف و حیا و پاکدامنی و پاکدستی است .... نه ریاکاری و کلاهبرداری. هیچوقت امکان ندارد خانمی که از روی اعتقادات و یا حتی سنت به این صورت حجاب که الان ایشان برای خود ساخته و پرداخته با حجاب باشد دست به چنین خیانتهایی نمیزند. این کار ایشان برای مظلوم نمایی است و حتما به ایشان گفته شده به این شکل و حجاب دیگران را گول بزن تا مظلوم جلوه بدی.

  • کاربر ناشناس
    0

    همشون دزدندحالا چون اینهارقیب سیاسی هستندورقشون برگشته دزدیهای خودشون روکی می خوادروکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها