تاکید دادستان قزوین بر شناسایی تخریب کنندگان محیط زیست

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بر شناسایی، کنترل و برخورد قانونی با عوامل و منابع آلاینده و اثرگذار بر محیط زیست تاکید کرد.

تاکید دادستان قزوین بر شناسایی تخریب کنندگان محیط زیست

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بر حفاظت از محیط زیست، بهره برداری صحیح از منابع طبیعی، فعالیت در زمینه توسعه پایدار و ضرورت تهیه و اجرای پیوست زیست محیطی در طرح‌ها و همچنین شناسایی و برخورد قانونی با عوامل و منابع آلاینده محیط زیست تاکید کرد.

قاسمی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست، ارزش‌های تنوع زیستی استان و گونه‌های منحصر به فرد گیاهی و جانوری به عنوان گنجینه طبیعی و مواهب الهی یاد کرد و گفت: باید برای حفاظت از این ذخایر گهربار، اطلاع رسانی کرد و آگاهی بخش عمومی ارتقا داد.

وی گفت:: در حفاظت و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب و آلایندگی آن باید همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول مشارکت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه خواست کسانی که در انجام وظایف قانونی قصور کرده اند به دستگاه قضا معرفی شوند.

حسن پسندیده مدیرکل محیط زیست استان هم در این دیدار، برگزاری نشست مشترک با همکاران و قضات برای آموزش ضابطین خاص حفاظت محیط زیست، تبادل آخرین مقررات و اصلاحات انجامی در ضوابط و مقررات قانونی حفاظت محیط زیست، برخورد با عامل آلاینده و مخرب محیط زیست را خواستار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها