۸ هنرمند منتخب جشنواره فیلم مقاومت استان قزوین تجلیل شدند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: در آیین پایانی جشنواره فیلم مقاومت استان قزوین که شب گذشته برگزار شد، از ۸ هنرمند منتخب و برگزیده این جشنواره در سطح استانی تجلیل شدند.

۸ هنرمند منتخب جشنواره فیلم مقاومت استان قزوین تجلیل شدند

محسن کریمی با بیان اینکه از ابتدای تابستان سال جاری جشنواره فیلم مقاومت استان قزوین به موازات جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کلید خورد اظهار داشت: از همان زمان فراخوان آثار رسانه‌ای شد و هنرمندانی که در حوزه‌های فیلم‌سازی تولیداتی در حوزه دفاع مقدس، مقاومت و پایداری اسلامی داشتند، دعوت شدند که تولیدات خود را در این جشنواره عرضه کنند.

وی با ذکر اینکه از نیمه تا پایان تابستان 1399 همه آثار را جمع‌آوری کردیم، اضافه کرد: در این مدت 58 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت در استان قزوین رسید که در هفته دفاع مقدس این آثار به مرحله داوری رسیده و همگی توسط 3 داور بومی ما ارزیابی شدند و 6 اثر برگزیده و 2 اثر هم مورد تقدیر هیئت داوران ما قرار گرفتند.

کریمی ادامه داد: هر 8 اثر منتخب استانی جشنواره فیلم مقاومت قزوین در هفته بسیج در کل کشور اکران عمومی شدند و در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت هم داوری شدند که اگر چه جایزه‌ای کسب نکردند اما رقابت شانه به شانه آنها با آثار هنرمندان و فیلم سازانی مثل ابراهیم حاتمی‌کیا و محمدحسین مهدویان فرصت خوبی برای دیده شدن این هنرمندان مستعد هم‌استانی بود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به علت برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی فیلم مقاومت گفت: آن چه که از جشنواره فیلم مقاومت در استان قزوین باقی‌مانده بود، توجه به استعدادهایی بود که در همه موضوعات مرتبط با جهاد اعم از دفاع مقدس، جهاد مدافعان حرم، جهاد سلامت، جهاد مقابله با بحران‌های طبیعی، آسیب‌ها و پیشامدهای اجتماعی آثار قابل توجهی را تولید کرده و شایسته تقدیر بودند.

کریمی افزود: با توجه به اینکه از برگزیده‌های استانی این جشنواره تقدیر نشده بود، در این جشنواره هر 8 هنرمند راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تهران تجلیل شدند ضمن اینکه از داوران و کادر برپایی جشنواره در استان هم تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: همه آثار این جشنواره ظرف مدت 20 روز گردآوری شد و اگر در سال آینده فرصت بیشتری به ما داده شود، قطعاً تعداد آثار بیشتری جمع‌آوری شده و با نمایندگان بیشتری به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خواهیم رفت.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها