ممنوعیت صید آبزیان در قزوین

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مردم از صید انواع آبزیان در رودخانه ها، سدها و دریاچه ها خودداری کنند.

ممنوعیت صید آبزیان در قزوین

سیاوش رضازاده، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: صید انواع آبزیان در رودخانه‌ها، سدها و دریاچه‌ها در حال حاضرغیرقانونی است و افرادی که مبادرت به صید کنند، تخلف محسوب می‌شود.
او بیان کرد: صید هرگونه آبزی نیز در دریاچه اوان در منطقه رودبار الموت قزوین نیز ممنوع و هیچگونه پروانه صیدی نیز برای این منطقه از سوی حفاظت محیط زیست صادر نشده است.
رضازاده با اشاره به اینکه مدت اعتبار هر پروانه صید ماهی در استان دو ماهه است، خاطرنشان کرد: پروانه‌های صادر شده در تیر و مرداد ماه سال جاری در حال حاضر از درجه اعتبار ساقط بوده و قابل استفاده نیستند.
او با اشاره به اینکه با مشاهده هرگونه صید غیرمجاز با افراد خاطی برخورد می شود، یادآور شد: در صورت مشاهده صید غیر مجاز در استان قزوین، متخلفان تحت پیگرد قرار گرفته و مشمول پرداخت جریمه می شوند.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در مجموع در سال جاری تعداد ۸۴ پروانه ماهی در ماه های تیر و مرداد صادر گردید که به دلیل اوج گرفتن بیماری کرونا، صدور پروانه در استان قزوین متوقف شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها