ایران‌پوریان: سه بازی تا فصل خوب یا بد داریم

محمد ایران پوریان می گوید یکی از دلایل ایجاد تنش روی سکوها، رفتاری است که از سوی باشگاه ها و افراد مرتبط با باشگاه ها پیش از بازی ها انجام می شود.

ایران‌پوریان: سه بازی تا فصل خوب یا بد داریم

محمد ایران پوریان طی این فصل در دو مقطع با مصدومیت مواجه شده ولی پس از اینکه آسیب دیدگی نیم فصل دوم را پشت سر گذاشت و به فوتبال بازگشت، مقابل سایپا کارت قرمز گرفت و دیدار حساس برابر پرسپولیس را از دست داد. این مدافع راست که تا پایان هفته 28 ام دو گل زده و پنجمین پاس گلش را مقابل ماشین سازی در آخرین دیدار طلایی پوشان ارسال کرده است .

برای شروع در مورد دیدار ماشین سازی صحبت کن که خیلی پیروزی در آن برای سپاهان مهم بود.

خب بازی مهمی بود. ما در هر دو نیمه اول و دوم تیم برتر بودیم. البته ماشین سازی تیم قابلی در این فصل بوده که خیلی تیم ها را اذیت کرده. امسال سیستم ضد حمله دارند و در این زمینه هم خوب کار کرده اند. بچه ها با تمام توان بازی کردند. ما به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم که البته فقط از دوتای آنها استفاده کردیم.

در بازی با ماشین سازی به ترکیب برگشتی و پاس گل پنجمت را ارسال کردی. این فصل برایت چطور پیش رفته.

حقیقتا در این فصل واقعا خودتان می دانید که خیلی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم. من در سال های گذشته اصلا به دلیل مصدمیت بازی از دست نداده بودم. امسال بدشانسی آوردم و در نیم فصل اول و در تمرینات ران پایم آسیب دید و پارگی داخلی در یک برخورد به نظر ساده برایم ایجاد شد. در نیم فصل دوم یک بار دیگر هم به خاطر همین موضوع دوباره مصدوم شدم. با این حال اگرچه مثل سال های قبل در این فصل بازی نکرده ام ولی خوشحالم که توانستم زمانی که مصدوم نبودم برای تیم مفید باشم.

بعد از بازی ماشین سازی بار دیگر مانند بازی پرسپولیس و سپاهان در مورد صحبت های بازیکن ماشین سازی حاشیه ایجاد شد و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟

امسال خودتان دیدید در برخی مسائل اصلا شکل قشنگی در لیگ نداریم. نه در فضای میان باشگاه ها و نه در ورزشگاه ها. بیانیه‌ها، شکایت ها، خیلی زیاد بوده و قشنگی های فوتبال را از بین برده. این مسائل خیلی فوتبال ما را زیر سوال برده. البته من کوچک تر هستم ولی باشگاه ها بهتر است از این حواشی دوری کنند. این ها لذت ها را از بین می برد و تنش های هفته های اخیر هم به همین دلیل بوده است.

بله متاسفانه در بازی پرسپولیس و سپاهان هم شاهد صحنه های آزاردهنده ای در ورزشگاه بودیم.

در مورد آن بازی خیلی اتفاقات از قبل افتاد که اصلا قشنگ نبود و یکی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس جو بدی قبل از بازی ایجاد کرد. یک سری مسائل از باشگاه حریف شروع شد وگرنه می شد از این فوتبال خیلی لذت برد. یک حرکت اشتباه باعث می شود، احترامات و انسانیت زیر سوال برود و اشتباهاتی صورت بگیرد که غیرقابل جبران باشد. برای من خیلی ناراحت کننده بود و امیدوارم روزی باشد که دور از مسائل تنش زا بتوانیم تیم های خودمان را تشویق کنیم.

پس از سال ها حضور در تبریز در تیم دیگری بازی کردی. شرایط برایت چطور بوده.

همینطور که گفتید من بعد از یک دهه حضور در تبریز امسال تصمیم گرفتم به اصفهان و تیم سپاهان بیایم که یکی از تیم های بزرگ کشور است و البته که تراکتورسازی هم تیم بزرگی است و هم بخش مهمی از زندگی من بوده، که الان به نظرم بهتر است در مورد آن صحبتی نکنم. در سپاهان خدا را شکر امسال شرایط خوبی داریم و امیدوارم در ادامه مسیر در دو بازی باقی مانده و جام حذفی که خیلی برای ما تعیین کننده است موفق باشیم؛ چرا که این سه بازی مشخص می کند فصل ما خوب بوده یا نه.

کیفیت لیگ ایران در این فصل نسبت به فصل های گذشته چطور بوده؟

به نظرم یکی از با کیفیت ترین لیگ ها را در سالیان اخیر داشتیم. مدعیان خوب و قابل احترامی با سبک های جدید دیدیم و به نظرم امسال شاهد یکی از بهترین فصول لیگ بودیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها