رفعتی: گل داماش درست بود اما تاثیری در صعود نداشت!

رییس دپارتمان داوری می‌گوید که کمک داور مسابقه داماش و نیروی زمینی در مردود کردن گل دوم میزبان اشتباه فاحش انجام داده است.

رفعتی: گل داماش درست بود اما تاثیری در صعود نداشت!

روز گذشته داماش گیلان با قبول شکست برابر نیروی زمینی در ورزشگاه سردار جنگل از صعود به لیگ یک بازماند. میزبان در این مسابقه و در دقیقه 25 به گل دوم خود دست یافت که به گواه اکثر کارشناسان داوری درست بوده اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد. حال داود رفعتی، رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص این اشتباه گفت: برای بازی روز گذشته بین تیم‌های داماش گیلان و نیروی زمینی از داور وسط بین المللی استفاده کردیم اما چون کمک داوران بین‌المللی ما جهت قضاوت خارج از کشور حضور دارند ، به همین دلیل سعی کردیم دو کمک داور باتجربه برای این بازی به کار بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: متاسفانه در دقیقه ۲۵ بازی کمک داور اول این دیدار ، گل دوم تیم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد که به همین دلیل از مردم شریف گیلان و هواداران خوب تیم داماش عذرخواهی می‌کنیم. البته این اشتباه هیچ تاثیری در روند صعود تیم داماش نداشت ، چراکه حتی با نتیجه ۲ بر ۲ هم تیم داماش صعود نمی‌کرد.

رفعتی در پایان ضمن تنبیه کمک داور گفت: به دلیل اشتباه رخ داده ، برخورد شدیدی با کمک داور اول بازی می‌کنیم و حتی درصورت تایید کمیته داوران ، این کمک داور را به قضاوت در لیگ یک رده پایین‌تر تنزل خواهیم داد. هر چند اگر ثابت شود عمدی در کار بوده دیگر همه چیز از حیطه ما خارج شده و مرجع دیگری آن را پیگیری خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها