یکه‌تازی بی‌نظم‌ها در تبریز/ تراکتور در منجلابی خودساخته!

تراکتورسازی از روزی که مقابل سپیدرود شکست خورد، دیگر رنگ آرامش را به خود ندیده‌ و حالا با مشکلات عجیب‌تر و جدیدتری روبه‌رو شده‌است.

یکه‌تازی بی‌نظم‌ها در تبریز/ تراکتور در منجلابی خودساخته!

بدبین‌ترین هوادار تراکتورسازان تبریزی هم فکرش را نمی‌کرد تیم محبوبش که جدی‌ترین مدعی قهرمانی در لیگ هجدهم بود، در روزهای پایانی این رقابت‌ها به چنین سرنوشت شومی گرفتار شود. سرنوشتی محتوم که با سه باخت متوالی تبریزی‌ها رنگ سیاهی به خود گرفته‌است.

رشت و گل‌های مشکوک

همه چیز از رشت شروع شد. دیداری که کمتر کسی فکرش را می‌کرد دردسر خاصی برای تراکتوری‌ها به وجود بیاورد، مایه سیاه‌روزی این تیم در روزهای پایانی لیگ شد. اشتباهات عجیب محسن فروزان یک تنه کمر تراکتورسازی را شکست تا سپیدرود با 3 گل پیروز بزرگ هفته قلمداد شود.

در ادامه اما می‌شد این اشتباهات با کمی حرفه‌ای‌گری از سوی مدیران تراکتور ختم به خیر شود و این تیم با پیروزی مقابل پیکان و ذوب‌آهن، دوباره در کورس قهرمانی جای گیرد، اما مالک متمول تبریزی‌ها آنقدر فضا را ملتهب کرد که تیمش از هم پاشید و بدون فروزان هم 2 باخت دیگر در کارنامه تراکتور ثبت شد.

تهمت‌های عجیب به فروزان و کشیده شدن پای همسر این بازیکن به پرونده و ورود بیجای سیاسیون به ماجرایی فوتبالی، در نهایت سبب شد تا استرس بی‌حدی به ساق پای بازیکنان تراکتورسازی منتقل شود. یکی از بازیکنان به نام تراکتور به دوستش گفته بود: «بعد از صحبت‌هایی که در خصوص محسن فروزان مطرح کردند، همه ما استرس داریم تا مبادا با یک اشتباه، سیل تهمت‌‎ها به سمت ما بیاید و آینده‌مان سیاه شود.» همین استرس‌های بی دلیل در نهایت شکست‌های سریالی را برای تبریزی‌ها رقم زد.

اتفاقات عجیب‌تر اما نه در رشت که در تبریز رقم خورد، جایی که بعد از باخت دوم مقابل پیکان، هواداری به خود اجازه داد با ورود به زمین چمن، با سیلی صورت مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی و تراکتورسازی را نوازش کند!

حالا اما داستان به روزهای تلخ‌تری هم رسیده و بی‌نظمی در اردوی تراکتورسازی، حرف اول را می‌زند. استوکس در بازی مقابل ذوب در دقیقه 65 تعویض شد و واکنشی زشت به تصمیم کادرفنی داشت. استوکس که پیش از این هم سابقه بی‌نظمی در تبریز را داشت و مدتی به همراه لی اروین، دیگر مهاجم تراکتورسازی حاضر نبود به ایران بازگردد، روز گذشته بعد از اینکه جای خود را به ساسان انصاری داد، راهی رختکن شد.

استوکس پیش از این در دیدار با سایپا هم از تعویض خود ناراحت شده بود و به نشانه اعتراض به رختکن رفت که در آن زمان لیکنز دلیل این اقدام را سرمای هوا اعلام کرده بود!

با توجه به سه کارته شدن مسعود شجاعی و غیبتش در دیدار خانگی آتی مقابل پرسپولیس، بعید است که مدیران تراکتورسازی با این قبیل رفتارها برخورد کنند، اما همین عدم برخوردها و غیرحرفه‌ای بودن‌ها در رده بالای مدیریتی تراکتور باعث شده که این تیم در منجلابی خودساخته گرفتار شود.

بعید نیست با توجه به بازی‌های نه چندان آسان تراکتورسازی در هفته‌های آتی، این تیم حتی شانس کسب سهمیه آسیایی را هم از دست بدهد.

شروین رمضانی

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها