مرادی: هرجا قطبی بخواهد، با تمام وجود بازی می کنم

بازیکن تیم فولاد خوزستان پس از روز دشواری که مقابل پدیده سپری کرد، می گوید که وضعیت نامناسب جسمی باعث اشتباه او در تصمیم گیری شده است.

مرادی: هرجا قطبی بخواهد، با تمام وجود بازی می کنم

بابک مرادی که در دیدار مقابل پدیده روز پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، درباره این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. پدیده یکی از تیم های خوب لیگ است. از زمان گل محمدی این تیم مدعی قهرمانی است. بازی هم جاندار بود. کیفیت بازی اما فقط به خاطر گرمای هوا کمی پایین آمد چون ساعت بازی خوب نبود. در مجموع هر دو تیم می توانستند برنده باشند.

مرادی که با مصدومیت شدیدی در دیدار دیروز مواجه شد، در مورد این صحنه گفت: در نیمه اول بازیکن پدیده به هافبک راست پاس داد. من فاصله داشتم و خواستم با سر توپ را بزنم، ولی او با کف استوک به سر من ضربه زد و سرم شکست. الان خدا را شکر وضعیتم بهتر است ولی در حین بازی یک بار هم ضربه شیمبا به صورتم خورده بود که الان درد بیشتری به خاطر آن دارم.

مرادی درباره پنالتی اعلام شده برای پدیده هم اظهار داشت: انصافا پنالتی درست بود. قبل از پنالتی، توپ جلوی من بود و باید با سر قطع می کردم اما آمدم با پا بزنم که مهاجم حریف توپ را برد. در ادامه من بی احتیاطی کردم و او زرنگی کرد و خطای پنالتی درست اعلام شد.

مرادی در مورد صحبت هایی که پیرامون برخی شعارهای هواداران فولاد در بازی دیروز شنیده می شد، گفت: من چنین چیزی حس نکردم. حتی بازی که تمام شد، هواداران در اینستاگرام جویای احوالم شدند. حس نمی کردم چنین چیزی باشد. الان من دفاع چپ هستم و فرقی ندارد کجا بازی کنم. من همیشه به پیراهن تیمم عرق داشته ام و تمام وجودم را گذاشتم و می گذارم. دیروز مثلا سرم شکست ولی برایم مهم نبود و فقط موفقیت مهم است. حتی خیلی خون از سر من رفت و احساس ضعف هم می کردم. شاید اگر حالت جسمی درستی داشتم، راحت توپ را قطع می کردم. داشتم خوب بازی می کردم. روند بازی هم طوری بود که بسته بودیم و پدیده فقط یک موقعیت خوب داشت. باز هم چیزی نمی گویم و باورم این است که باید به خدا توکل کنم و تمرین کنم و بجنگم. من وینگر هستم ولی با تشخیص آقای قطبی در دفاع چپ بازی می کنم. شاید او یک روز از من بخواهد که در دفاع راست بازی کنم و باز هم با تمام وجود برای فولاد می جنگم. همیشه روی تیمم تعصب داشته ام. روز گذشته هم فقط از این ناراحت شدم که نبردیم و تماشاگران ناراحت به خانه رفتند. مطمئنا کامل در خدمت تیم هستم. فوتبالیست ممکن است اشتباه کند و من باید درس بگیرم که حتما هم این اتفاق می افتد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها