رئال مادرید بدون سرخیو راموس مقابل ایبار

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، در فهرست تیمش برای دیدار خانگی امروز مقابل ایبار جای ندارد.

رئال مادرید بدون سرخیو راموس مقابل ایبار

راموس در فهرست 19 نفره تیمش در دیدار امروز در سانتیاگو حضور ندارد و سایت گل اعلام کرد که دلیل این غیبت، تنها استراحت دادن زین الدین زیدان به کاپیتان تیمش بوده است.

راموس در 28 دیدار از 30 دیدار قبلی رئال در رقابت های این فصل لالیگا از ابتدا به میدان رفته که آخرین آن، شکست 2-1 چهارشنبه شب مقابل والنسیا بوده است.

با توجه به فاصله 13 امتیازی رئال با بارسلونای صدرنشین، شانس کمی برای قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل باقی مانده و به همین دلیل، به نظر می رسد زیدان قصد دارد فشار زیادی به ستاره های اصلی تیمش وارد نکند.

رئال در کوپا دل ری نیز با شکست مقابل بارسلونا در نیمه نهایی، از رسیدن به دیدار فینال بازماند و با شکست 4-1 مقابل آژاکس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی، از دور رقابت های چمپیونزلیگ نیز کنار رفت.

آن شکست ها باعث اخراج سانتیاگو سولاری و بازگشت زیدان شد. البته رئالی ها همچنان برای کسب رتبه دوم لالیگا و همین طور رسیدن به رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان تلاش می کنند.

علاوه بر راموس، سه بازیکن دیگر رئال به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند: تیبو کورتوا، دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها