نامجومطلق: اسماعیلی را نابود نکنید

نامجومطلق طی مصاحبه‌ای به بیان نقطه نظراتش در خصوص دربی پرداخت.

نامجومطلق: اسماعیلی را نابود نکنید

یار مستقیم فرشید باقری گل را به ثمر رساند


«در مورد صحنه گل باید بگویم مشابه همین صحنه یک دقیقه قبل روی دروازه پرسپولیس به وقوع پیوسته بود و فرشید باقری در عین حال که خودش را خوب در مسیر توپ قرار داده بود نتوانست ضربه سر خوبی را بزند و در واقع آن موقعیت خوب از دست رفت.


از دو منظرمی توان به تک گل این بازی نگاه کرد، از یک طرف دروازه بان استقلال می ‌توانست با خروج روی توپ ارسالی که درون محوطه شش قدم فرود آمد روی توپ تاثیر بگذارد و از طرف دیگر مهمترین مشکل عدم یارگیری فرشید باقری بود که واقعا بازیکن پرسپولیس از کنار اش رد شد و توانست براحتی و بدون مزاحمت آن گل را به ثمر برساند.»

چیپ زدن تصمیم اشتباهی بود


آنطور که من شنیدم قرار براین بود که زننده ضربه پاتوسی باشد چون او نوع ضربه زدن و پاس دادنش به طوری است که می توان انتظار داشت از او که پنالتی را تبدیل به گل می کند، اما عدم تمرکز کافی باعث به وجود آمدن تنش درآن صحنه شد. حالا من دیگر نمی دانم چرا اسماعیلی تصمیم به زدن ضربه چیپ گرفت . این در شرایطی است که اگر وی اقدام به چنین کاری نمی کرد و پنالتی را عادی می زد حتی اگر تبدیل به گل هم نمی شد این همه هجمه علیه اش به وجود نمی آمد.


من خودم فوق العاده فوتبال فرشید اسماعیلی را قبول دارم و باید بگویم او درطول این فصل خیلی به استقلال کمک کرده است اما متاسفانه اسماعیلی آرامش کافی را برای زدن این ضربه را نداشت.»

فرشید اسماعیلی را نابود نکنیم


من اعتقاد دارم باید به فرشید و امثال فرشید فرصت بیشتری داد و فراموش نکنیم وی دربازی های متعددی کام خیلی از استقلالی‌ها را شیرین کرده است و امروز یکی از با ارزش ترین مهره های استقلال محسوب می شود. نباید تمام زحمات این بازیکن نادیده گرفته شود و هرگز با دامن زدن به این باخت فوتبال این بازیکن استقلال را نابود نکنیم . من در آن زمان که خودم ضربه پنالتی را از دست دادم شرایط با امروز زمین تا آسمان فرق می کرد و همه چیز بعد از بازی تمام می شد اما امروز با وجود شبکه های اجتماعی متعدد بعد از بازی همه چی شروع می شود‌.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها