چراغ سبز زیدان به پوگبا برای پیوستن به رئال

رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان اوئسکا خواهد بود و زیدان دومین بازی خود پس از بازگشت به رئال را تجربه خواهد کرد.

چراغ سبز زیدان به پوگبا برای پیوستن به رئال

در اولین بازی، زیدان توانست رئال را برابر سلتا پیروز از میدان خارج کند و حال پس از دو هفته وقفه بازی های ملی، رئال بار دیگر به لالیگا باز خواهد گشت و حریف این تیم نیز اوئسکای قعر جدولی است.

زیزو در نشست خبری این بازی گفت:« اوئسکا شایستگی های بیشتری دارد و شاید جایگاهش در قعر جدول نیست. آنها برای سقوط نکردن می جنگند و نیاز به امتیازگیری دارند ولی من دوست دارم در مورد تیم خودم صحبت کنم و باید بگویم که آماده کسب یک پیروزی دیگر هستیم.

بازیکنان با روحیه خوب از بازی های ملی برگشته اند و در مجموع شرایط تیم کاملا مثبت است.»

گرت بیل:« گرت برای ما بازیکن مهمی است و گل های حساسی در سال های اخیر به ثمر رسانده است. دو گل او در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول فراموش نشدنی هستند. من همیشه روی بیل حساب باز کرده ام و برای ادامه کار تا پایان فصل نیز چنین است.»

شایعات نقل و انتقالات:« آنها را درک می کنم چون رسانه ها همیشه باید سوژه ای برای پرداختن داشته باشند ولی من هم به احترام بازیکنانم و هم به احترام تیم های دیگر دوست ندارم در مورد شایعات حرف بزنم.»

پوگبا در رئال:« من همیشه پوگبا را دوست داشته ام و از سبک بازی او خوشم می آید. البته این چیز جدیدی نیست و همه می دانند که او بازیکن مورد علاقه ام است به خصوص که شخصا نیز با او آشنایی دارم. پل بازیکن متفاوتی است و به خوبی می داند در دفاع و حمله چه باید بکند.

کیفیت او را هر بازیکنی ندارد اما در هر صورت او بازیکن منچستریونایتد است و باید به این قضیه احترام گذاشت. پوگبا چندین بار گفته است که دوست دارد در صورت جدایی از یونایتد به رئال بیاید. اگر روزی چنین امکانی وجود داشت باشد؛ چرا نباید این کار را انجام دهد؟ »

280 میلیون یورو امباپه:« او را همه می شناسند و می دانیم که چه فوتبالیستی است ولی امباپه بازیکن پی اس جی است. زمانی من با 72 میلیون یورو به رئال پیوستم و همه می گفتند که چه انتقال گرانقیمتی ولی؛ الان ببینید که قیمت بازیکنان چگونه است.»

کورتوا:« او مصدوم است و با ما تمرین نکرده است. قطعا بازی فردا را از دست می دهد و باید ببینیم پزشکان چه خواهند گفت. من هیچ وقت روی بازیکنان مصدوم ریسک نمی کنم.»

شایعات جدایی واران:« مردم می توانند عقاید خود را داشته باشند. واران هشت فصل است که در رئال حضور دارد و تا به اینجا نیز درخشان کار کرده است. من او را خوشحال می بینم و کاملا متعهد به تیم. می دانم که خودش نیز از انتشار این شایعات ناراضی است.»

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها