زنده روح : طعم این شکست تلخ تر از هر باختی بود

مدافع میانی ماشین سازی اعتقاد دارد در لحظاتی از بازی تمرکز تیم را از دست می دهند و در همان لحظه دروازه شان بازی می شود .

زنده روح : طعم این شکست تلخ تر از هر باختی بود

تیم فوتبال ماشین سازی در دیدار روز گذشته در حالی که میزبان تیم فولاد بود مقابل این تیم تن به شکست داد تا فرصت به دست آوردن جایگاه ششم در جدول را از دست بدهد و با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای بگیرد.


در همین ارتباط احمد زنده روح مدافع میانی این تیم در خصوص این باخت گفت:« به نظر من در این دیدار قبل از دریافت گل تمام بازی در اختیار تیم ما بود و در واقع جریان بازی طوری پیش نمی رفت که به نظر برسد که ما گلی را دریافت کنیم؛ اما من شخصا احساس می کنم در لحظاتی از بازی تمرکز تیمی خود را از دست می دهیم و در همان دقیقه دروازه مان بازمی شود و گر نه آن بازیکن ژاپنی شاید در حدی نبود که بتواند در میان مدافع مدافعان ما صاحب توپ شود و به گل برسد . ضمن اینکه جریان باد هم در نیمه اول به ضرر ما بود .»


زنده روح درباره ضعف گلزنی این تیم هم اشاره کرد: « ما واقعا در ایجاد موقعیت مشکلی نداریم ولی واقعا خودم هم نمی دانم که چه عاملی باعث می شود که در زدن ضربات آخر نمی توانیم به درستی عمل کنیم . آیا واقعا این استرس است یا عدم تمرکز است که باعث این مشکل می شود . فقط بازیکن خارجی ما سه تا چهار موقعیت گلزنی را به دست آورد که متاسفانه نتوانست توپ را به گل تبدیل کند در حالی که او در تمرینات همین توپ ها را به راحتی گل می زند . او وقتی در آن موقعیت صاحب توپ شد من پیش خودم در آن لحظه گفتم صد در صد الان گل می شود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها