اینتر در اندیشه جانشین اسپالتی، مورینیو یا کنته؟

کوریره دلو اسپورت مدعی شد باشگاه اینتر میلان برای سرمربی این تیم لوچیانو اسپالتی، به دنبال جانشین می‌گردد و به این منظور، آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو را زیر نظر گرفته است.

اینتر در اندیشه جانشین اسپالتی، مورینیو یا کنته؟

درحالیکه سرمربی اینتر میلان، لوچیانو اسپالتی، این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد، رسانه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد این باشگاه برای اسپالتی به دنبال جانشین می‌گردد و به این منظور، دو گزینه را مد نظر قرار دارد و شرایط آنها را به دقت زیر نظر داشته و دنبال می‌کند. این دو گزینه آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو هستند.

با توجه به اینکه کونته و مورینیو در حال حاضر هر دو بیکار هستند، باشگاه اینتر ترغیب شده تا به سناریوی استخدام یکی از این دو به جای اسپالتی فکر کند.

در صفحه اول شماره امروز کوریره دلو اسپورت به این ماجرا اشاره شده است. کونته از زمان ترک باشگاه چلسی بیکار بوده است. این مربی ایتالیایی از آن زمان تا امروز با باشگاه چلسی بر سر دریافت خسارت و غرامت مالی در یک دعوای حقوقی شدید درگیر است. در صورت پایان این دعوای حقوقی، کونته با درخواستهای زیادی مواجه خواهد شد ولی گفته می‌شود او تمایل دارد به ایتالیا برگردد.

از سوی دیگر، مورینیو هم از زمان اخراج از باشگاه منچستریونایتد تا امروز سکان هدایت تیم دیگری را به دست نگرفته و بیکار است. مورینیو در باشگاه اینتر محبوبیت بسیار زیادی دارد چرا که در سال 2010 برای اینتر سه جام قهرمانی بدست آورده و در صورت اخراج اسپالتی، گروه بزرگی از هواداران اینتر هوادار استخدام مورینیو خواهند بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها