مهدی رجب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبر فوری :

سال 97 سال کریستیانو رونالدو بود/ جذاب‌ترین اتفاق سال می‌توانست حضور ایران در فینال جام ملت‌ها باشد

اسطوره ذوب‌آهن از مهم‌ترین اتفاق‌های سال 97 گفت.

سال 97 سال کریستیانو رونالدو بود/ جذاب‌ترین اتفاق سال می‌توانست حضور ایران در فینال جام ملت‌ها باشد

به گزارش خبر فوری ؛ نام مهدی رجب‌زاده با ذوب‌آهن پیوند خورده است. او در دو دوره متفاوت، بیش از ده سال برای ذوب‌آهن بازی کرد. با رجب‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، درباره مهم‌ترین اتفاق‌های ورزشی سال 97 گفت‌وگو کردیم.

*سال 97 را چگونه ارزیابی کردید؟

سال گذشته به نظر من چندان سال خوبی نبود. اتفاق های اقتصادی زیادی رخ داد و قیمت ها تغییرات زیادی را تجربه کرد. باز هم خدا را شاکریم ولی خب سال 97 برای من و در زندگی شخصی‌ام هم چندان جالب نبود.

*جذاب ترین اتفاق ورزشی سال 97 برای شما چه بود؟

ما به جام جهانی رفتیم، در نیمه نهایی جام ملت ها حاضر شدیم و در حوزه باشگاهی هم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. اما متاسفانه هیچکدام از این اتفاق ها سرانجام جذابی نداشت. همه توقع داشتند به فینال جام ملت ها صعود کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. هیچکس از تیم ملی ما در جام جهانی توقعی نداشت اما صعود به فینال جام ملت ها همان چیزی بود که امسال دوست داشتیم رخ بدهد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به نظر من جذاب ترین اتفاق سال می توانست حضور ایران در فینال جام ملت ها باشد.

*لحظه به‌یادماندنی سال 97 برای مهدی رجب زاده چه بود؟

انتخاب من کریستیانو رونالدو است. او ستاره سال 97 بود. کریس ابتدای سال 97 مقابل یوونتوس درخشید و بعد هم به این تیم آمد. در یوونتوس هم فوق العاده بوده و چند شب پیش تماشا کردید که چگونه به تنهایی اتلتیکومادرید را حذف کرد. او مقابل تیم مورد علاقه من هت‌تریک کرد. سطح کیفی او در این سن واقعا تحسین برانگیز است.

* خاطره‌ای شنیدنی از دربی دارید؟

جذاب‌ترین خاطره من از دربی به دوران کودکی ام باز می گردد. یاد نمی‌آید کدام دربی بود اما به خوبی در ذهنم هست که پرسپولیس 0-1 جلو بود. اما استقلال در دو گل که اولی در آخرین دقیقه نیمه نخست و دومی در نخستین دقیقه نیمه دوم به دست آمد در آن مسابقه جذاب کامبک زد و پیروز شد. فکر می کنم گل های استقلال را آقای صمد مرفاوی زد. دوران خوبی بود.

* سخن پایانی؟

متاسفانه همه چیز گران است و توانایی اقتصادی مردم خیلی ضعیف شده است. امیدوارم در گرفتاری های اخیر مردم رعایت حال خودشان را داشته باشند. بهتر است در سفر های نوروزی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا خدایی نکرده اتفاق تلخی برای هیچکس رخ ندهد. سال نو را هم به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها