عاشوری: صعود ما به لیگ یک قطعی نشده‌است

تیم خوشه طلایی ساوه با شکست تیم مقاومت در تهران شانس خوبی برای صعود به لیگ یک پیدا کرده است.

عاشوری: صعود ما به لیگ یک قطعی نشده‌است

این تیم که در گروه الف بازی ها در صدر جدول قرار دارد در فاصله 3 هفته مانده به پایان بازی ها 4 امتیاز از تیم داماش گیلان پیش افتاده است و در بازی بعدی هم میزبان شهرداری بم است.

محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی در مورد شرایط تیمش در هفته های پیش رو می گوید: خوشحالم که در بازی با تیم خوب مقاومت که تیم سوم جدول به حساب می آید ارایه گر بازی خوبی بودیم. هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله. جدا از گلی که زدیم موقعیت های خوب دیگری را هم به دست آوردیم. اما صادقانه و به صراحت می گویم ما هنوز به لیگ یک صعود نکرده ایم و تنها در صدر جدول گروه الف بازی ها قرار داریم. ما در هفته های آینده با سه تیم خوب بازی داریم. تیم شهرداری بم حریف بعدی ما این هفته تیم داماش گیلان را متوقف کرده است و این نتیجه نشان می دهد آنها تیم خوبی هستند. بازی بعدی ما با داماش گیلان است که نیاز به تحسین من ندارد. این تیم به دیدار پایانی جام حذفی راه یافته است و نشان داده تیم شایسته ای است. حتما تیم سردار بوکان هم در هفته پایانی در برابر ما با انگیزه فوتبال خواهد کرد. ما حتی یک درصد تصور کنیم که کار تمام است و به لیگ یک صعود کرده ایم ضربه غیر قابل جبرانی خواهیم خورد. بر همین اساس تمرینات ما در روزهای آتی ادامه پیدا خواهد کرد تا برای بازی دهم فروردین در برابر شهرداری بم آماده شویم.

سرمربی تیم خوشه طلایی که در برهه ای دستیار مصطفی دنیزلی در تیم پرسپولیس بود در خصوص وضعیت اینروزهای تیم سابقش گفت: ما چون روز گذشته بازی داشتیم و بعد از بازی درگیر برنامه ریزی برای هفته های آتی بودم نتوانستم بازی پرسپولیس را ببینم. اما به طور کلی می گویم وقتی تیم نتایج دلخواه را نمی گیرد حتما دارای ایراداتی است اما به نظر من جای نگرانی نیست به این خاطر که برانکو مربی باهوشی است و حتما با دیدن ایرادات و ارایه راهکارها مشکلات را حل خواهد کرد و تیم به روزهای خوب گذشته برخواهد گشت. اینروزها تیم بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارد وحمایت اینروزها است که معنی می دهد. روزی که تیم خوب بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد حمایت طبیعی است و اگر هم نباشد خللی در مسیر نتیجه گیری به وجود نمی آید. اما در روزها و هفته های آتی حمایت از پرسپولیس بار دیگر این تیم را به روزهای خوب گذشته برخواهد گرداند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها