در هر بازی بدون خوردن حداقل 2 گل زمین را ترک نکن!

فولام برای دهمین دیدار متوالی لیگ برتری حداقل دو گل دریافت کرد.

در هر بازی بدون خوردن حداقل 2 گل زمین را ترک نکن!

در یکی از مسابقات هفته سی ام لیگ برتر انگلیس عصر امروز لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان فولام بود و در پایان با نتیجه 3-1 بر حریف لندنی خود غلبه کرد.

فولام که در این بازی برای دومین بار تحت هدایت اسکات پارکر به زمین می‌رفت، با این شکست 17 امتیازی ماند تا در فاصله 8 هفته به پایان رقابت ها، با آخرین جایگاه امن جدول فاصله ای 13 امتیازی پیدا کرده باشد. ماندن فولام در رقابت های لیگ برتر دیگر معجزه به نظر می‌رسد و بعید است پارکر راهی برای نجات تیمش پیدا کند.

اصلی ترین مشکل فولام در این فصل در خط دفاعی بوده، جایی که این تیم با دریافت 68 گل، با فاصله ضعیف ترین آمار دفاعی فصل 19-2018 را داشته و حتی از هادرزفیلد قعرنشین نیز 13 گل بیشتر دریافت کرده است. فولام در سرتاسر فصل تنها در دو مسابقه موفق به کلین شیت شده و از این نظر نیز بدترین تیم لیگ بوده است. حتی اندیشه های کلودیو رانیری نیز در این زمینه کمکی به تیم باسابقه لندنی نکرد و فولام با این آمار، شتابان به سمت چمپیونپیپ در حرکت است.

اما آمار فولام در 10 بازی اخیر جالب تر هم به نظر می‌رسد. بعد از پیروزی 1-0 مقابل هادرزفیلد در هفته بیستم، فولام در تمامی 10 مسابقه بعدی خود حداقل 2 گل دریافت کرده است. 9 شکست و یک پیروزی حاصل کار فولام در این 10 مسابقه بوده و جالب آن که آن ها در همان تنها پیروزی هم 2 گل برابر برایتون دریافت کردند و برای کسب هر 3 امتیاز مجبور به زدن 4 گل شدند! فولام در این 10 بازی مجموعا 25 گل دریافت کرده و به هیچ حریفی نه نگفته است.

در تاریخ رقابت های لیگ برتر، فولام سومین تیمی است که در حداقل 10 بازی متوالی، حداقل 2 گل دریافت می‌کند. اولین تیم ویمبلدون در فصل 00-1999 بود که در 10 بازی پایانی فصل 24 گل دریافت کرد و با 9 شکست و یک تساوی در این مسابقات، در رده هجدهم جدول قرار گرفت و به دسته پایین تر سقوط کرد. ویمبلدون در آن فصل مجموعا 74 گل دریافت کرد و بعد از واتفورد قعرنشین (77 گل) بدترین خط دفاع مسابقات را در اختیار داشت.

تیم بعدی البته پایان بهتری نسبت به ویمبلدون داشت. وست‌بروم فصل 11-2010 در فاصله دسامبر 2010 تا فوریه 2011 ده بازی انجام داد و هیچ کدام از آن ها را بدون دریافت کمتر از 2 گل ترک نکرد. وست‌بروم در این مسابقات 24 گل خورد و در این 10 مسابقه آمار یک برد، 2 تساوی و 7 شکست را ثبت کرد. البته تغییر مربی و آمدن روی هاجسون به جای دی‌متئو در همان ماه شرایط را تغییر داد تا وست‌بروم فصل را با رتبه قابل قبول یازدهمی به پایان برساند.

فولام در بازی بعدی خود یکشنبه هفته بعد در کریون کاتج میزبان لیورپول است و به احتمال خیلی زیاد این رکورد منفی امتداد خواهد یافت. هرچند فولام آن قدر فرصت سوزی کرده که بعید به نظر می‌رسد یک تحول عظیم هم بتواند این تیم را در جدول لیگ برتر نگه دارد.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها