آینده مبهم ژیرو در چلسی

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی بالاخره در خصوص پیوستن هیگواین به این تیم صحبت کرد و از آینده مبهمش گفت.

آینده مبهم ژیرو در چلسی

این ملی پوش 32 ساله که در ژانویه 2018 راهی تیم آبی پوش لندن شد همواره برای حضورش در نوک پیکان خط حمله در این تیم در حال تلاش بوده است. وی پس از اینکه با تیم ملی فرانسه موفق به قهرمانی در جام جهانی شد تنها موفق به زدن یک گل برای چلسی تا کنون در لیگ شده است.

پس از پیوستن هیگواین به چلسی احتمال حضور ژیرو از قبل نیز کمتر شده است و او را به درهای خروجی استمفوردبریج نزدیک کرده است. وی در رابطه با انتقال هیگواین به چلسی گفت: قسمت کوچکی از من ناامید و ناراحت است. مردم از یک مهاجم انتظار دارند تا گلزنی کند. من چهارمین گلزن برتر تاریخ فرانسه هستم و کسی نمی تواند این را انکار کند.

وی همچنین تا کنون نتوانسته نظر مائوریتسیو ساری را جلب کند و این در حالی است که این ایتالیایی از هازارد به عنوان مهاجم نوک خود استفاده میکند. این مهاجم بلند قامت فرانسوی همچنین افزود: سرمربی از هازارد در پست شماره 9 استفاده کرد که ایم می تواند برای یک مهاجم کشنده باشد. اما او بهترین بازیکنی است که من تاکنون در کنارش کار کرده ام.

او در خصوص آینده اش در چلسی گفت: باشگاه با به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر مانند هیگواین باعث تاریک شدن آینده من در این باشگاه شده است. من هزگر نگفته ام که به فرانسه باز نخواهم گشت. لیون و مارسی هر دو تیم های بزرگی هستند اما با این حال اولویتم حضور در لیگ برتر جزیره است.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها