پیش بازی آث میلان - ناپولی؛تقابل شاگرد و استاد

تیم های ناپولی و میلان امشب در حالی به مصاف یکدیگر می روند که گنار گتوزو شاگرد سابق باید به مصاف استاد خود، کارلو آنجلوتی برود.

پیش بازی آث میلان - ناپولی؛تقابل شاگرد و استاد

بازی اول این دو تیم با پیروزی 3-2 ناپولی در سو پائولو در حالی رغم خورد که روسونری ها 2-0 از حریف خود جلو بودند. گناره گتوزو به دنبال انتقام شکست در بازی اول دو تیم می باشند. اما در ادامه به بررسی 6 نکته مهم از این بازی می پردازیم:
1- تاکنون 70 بازی بین این دو تیم در سری آ برگزار شده است که سهم میلان تاکنون 32 پیروزی و ناپولی 14 بازی بوده است و 24 دیدار آنها نیز به تساوی ختم شده است.
2- رقابت امشب بین دو تیم برگزار می شود که بیشترین تعداد شوت زده از خارج از محوطه جریمه را در سری آ دارند و در مجموع 172 ضربه خارج از محوطه جریمه را راهی دروازه حریف کرده اند.
3- از زمانی که گنارو گتوزو سکان هدایت میلان را بر عهده گرفته است تنها دو تیم موفق شدند تا میانگین امتیازی بهتری از روسونری ها در سری آ را بدست بیاورند و آن دو تیم ناپولی و یوونتوس هستند.
4- هر دو تیم میلان و ناپولی بهترین تیم هایی هستند که توانستند در حالی که عقب بودند نتیجه را بازگردانند و هر دو تیم موفق به کسب 10 امتیاز در چنین حالتی شده اند.
5- سوسو و مرتنز از تیم های میلان و ناپولی بهترین پاسورهای سری آ در این فصل بوده اند.
6- تنها رقابت گتوزو و آنجلوتی پیش از این به شکست 3-2 میلانی ها باز میگردنند. گتوزو 221 بازی در سری آ تحت نظر آنجلوتی انجام داده است.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها