بند عجیب در قرارداد دیاز: انتقال به یونایتد ممنوع

منچسترسیتی در قرارداد فروش ستاره جوانش، براهیم دیاز، به رئال مادرید، بند عجیبی درباره باشگاه منچستریونایتد آورده تا مطمئن شود در صورت ترک رئال توسط او، دیاز را از دست نخواهد داد.

بند عجیب در قرارداد دیاز: انتقال به یونایتد ممنوع

ابراهیم دیاز، ستاره 18ساله منچسترسیتی به زودی برای پیوستن به رئال مادرید به پایتخت اسپانیا خواهد رفت ولی منچسترسیتی برای اینکه مطمئن شود در آینده زمانی که دیاز خواهان ترک مادرید باشد، او را به رقیب همشهری خود، منچستر یونایتد، واگذار نخواهند کرد، در قرارداد دیاز، بندی درباره منچستر یونایتد آورده است.

ابراهیم دیاز با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به رئال خواهد پیوست اما در قرارداد سیتی و رئال ذکر شده که در انتقال‌های بعدی دیاز، 15 درصد ارزش قرارداد به باشگاه سیتی پرداخت خواهد شد. اما این بند درباره هر باشگاهی صادق نیست. سیتی بند دیگری به قرارداد اضافه کرده که در صورتی که ابراهیم دیاز بخواهد به منچستریونایتد ملحق شود، سیتی 40 درصد از ارزش قرارداد او را دریافت خواهد کرد.

در قرارداد ابراهیم دیاز با رئال مادرید گزینه‌ای وجود ندارد که سیتی بتواند در پایان مدت قرارداد او را دوباره خریداری کرده و به اتحاد برگرداند اما سیتی ترتیبی داده که در صورت انتقال دیاز به تیمهای بزرگ، نفع مالی منچسترسیتی تامین شود. اما بند 40 درصدی انتقال به منچستریونایتد به سیتی اطمینان می‌دهد که رئال مایل نخواهد بود در آینده دیاز را به منچستر یونایتد واگذار کند.

ابراهیم دیاز زمانی که 14 ساله بود از باشگاه مالاگا به منچستر سیتی پیوست و در سالهای اخیر به عنوان یکی از آینده‌دارترین و بااستعدادترین پرورش یافتگان آکادمی سیتی معروف بود. دیاز که تا تابستان سال جاری با سیتی قرارداد داشت از تمدید قراردادش با این تیم خودداری کرد چرا که معتقد بود در سالهای آینده فرصت چندانی برای بازی در تیم اول سیتی بدست نخواهد آورد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها