مدیرعامل تراکتور از تقوی تمجید کرد اما ...

تقوی فعلا هست تا سرمربی خارجی بیاید

با وجود نتایج نسبتا خوب محمد تقوی در تراکتورسازی، مدیران این تیم در نظر دارند در تغییرات نیم‌فصل، یک چهره سرشناس خارجی را به عنوان سرمربی استخدام کنند.

تقوی فعلا هست تا سرمربی خارجی بیاید

تراکتورسازی که از زمان حضور زنوزی در این باشگاه به متمول‌ترین تیم لیگ برتر تبدیل شده، لیگ هجدهم را با توشاک آغاز کرد اما پس از ثبت چند نتیجه ضعیف، اخراج شد تا هدایت پرمهره‌ترین لیگ برتر هجدهم به صورت موقت به محمد تقوی سپرده شود. هرچند آمار توشاک در لیگ برتر بد نبود و این تیم موفق شده‌بود 2 برد، 3 تساوی و یک شکست را در کارنامه‌اش ثبت کند اما حذف از جام حذفی، سبب شد طاقت زنوزی و دوستانش به سر برسد و توشاک را محترمانه کنار بگذارند.

تقوی هرچند در ابتدا با تساوی مقابل پدیده در مشهد کارش را آغاز کرد اما رفته‌رفته موفق شد با کسب نتایج خوب، تراکتورسازی را به سمت بالای جدول هدایت کند. تراکتورسازی در دوران حضور تقوی موفق شده 5 پیروزی، 2 تساوی و تنها یک شکست به دست آورد و 17 امتیاز دشت کند.

اسدی، مدیرعامل تراکتورسازی در آخرین صحبت‌هایش در خصوص وضعیت تقوی در تراکتورسازی گفت: « بعضی از کلمات در ایران رایج است، مثل موقت. ما مربی خارجی بزرگی می‌آوریم و می‌گوییم در شان باشگاه است ولی نتیجه نمی‌گیرد. مهم عملکرد و نوع رفتار مربی با بازیکنان است. نگاه به ترکیب تیم و ارتباط با باشگاه بسیار مهم است. آقای تقوی بسیار باهوش و فهیم است. از مصاحبه‌هایش هم می‌توانیم بفهمیم که چقدر عاقلانه صحبت می‌کند. با هیچکس پشت و رو ندارد و آنچه در دلش است، می‌گوید. همه باید توانایی‌هایشان را اثبات کنند. سلایق تبریز و آذربایجان سخت و ذائقه‌هایش خاص هستند و باید فرصت داد. البته باشگاه در این مورد هم بیکار ننشسته است.» همین جمله آخر و بیکار ننشستن باشگاه اما کافی بود تا تقوی حسابی شاکی شود.

از تبریز شنیده می‌شود تقوی به اطرافیانش گفته تیم در آستانه بحران را تحویل گرفتم و حالا در رتبه سوم و در فاصله سه امتیازی صدر هستیم اما باز هم آقایان در مصاحبه‌هایشان یکی به نعل می‌زنند و یکی به میخ.

از صحبت‌های اسدی مشخص می‌شود تراکتوری‌ها به تقوی -با وجود کسب نتایج خوب- به چشم سرمربی دائمی نگاه نمی‌کنند و باید منتظر تغییر و تحول در نیمکت این تیم باشیم. مدیران تراکتورسازی همه تغییرات مدنظر خود را به تعطیلات نیم‌فصل موکول کرده‌اند و تقوی خوب می‌داند که حتی اگر در مصاف با افشین قطبی و فولاد، موفق هم باشد باز هم تغییری در تصمیم زنوزی ایجاد نخواهدشد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها