امری یا پوچتینو؟ فاتح دربی شمال لندن امشب مشخص می‌شود

یکی دیگر از حساس ترین دربی های لیگ برتر جزیره در هفته چهاردهم این رقابت ها نبرد مرگ و زندگی بین دو تیم از شمال لندن است، دو تیمی که در رتبه های سوم و چهارم هستند و تنها اختلاف آنها سه امتیاز است.

امری یا پوچتینو؟ فاتح دربی شمال لندن امشب مشخص می‌شود

آرسنال با پیروزی برابر بورنثموث درهفته گذشته توانستند به اولین پیروزی در 4 بازی اخیر خود برسند و همچنین آمار خیره کننده 17 بازی بدون شکست در همه رقابت های خود را بهبود ببخشند. آنها 6 امتیاز در هفته های اخیر را به خاطر تساوی های پی در پی از دست داده اند و نمی خواهند فاصله امتیازیشان با تیم بالاتر از آنها به شش امتیاز برسد. آرسنال در حال حاظر یکی از بهترین مهاجمان لیگ، پیر امریک اوبامیانگ 29 ساله، را در اختیار دارند که در این فصل موفق به زدن 8 گل شده است و او را در جمع بهترین گلزنان جزیره قرار داده است و تاتنهام برای متوقف کردن این ستاره گابنی تدابیره ویژه ای در نظر بگیرد. اختلاف 5 امتیازی آرسنالی ها با تیم پنجم جدول باعث شده تا آنها از این بابت نگرانی نداشته باشند و تلاش خود را برای حضور در جمع تیم های بالای جدول دوچندان کنند.

در طرف مقابل اما، هری کین موفق به زدن گل های مهمی در هفته های اخیر شده است و حضور در برابر تیمی که نتوانسته در شش بازی اخیر خود کلین شیتی را کسب کند قطعا برای وی شیرین خواهد بود. تاتنهام در این فصل نتایج بسیار خوبی را گرفته است و پیروزی در دربی شمال لندن قطعا برای هواداران این تیم خوشحال کننده خواهد بود.

آرسنال اما به احتمال زیاد دو مهاجم خود را در اختیار نخواهد داشت. دنی ولبک به دلیل مصدومیت از ناجیه مچ پا قطعا در این بازی حضور نخواهد داشت و همچنین حضور الکساندر لاکازت به دلیل کشیدگی در عضله ران در هاله ای از ابهام قرار دارد. ناچو مونریال نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حضور نخواهد داشت و کوشیلنی نیز همچنان در حال آمادگی پس از مصدومیت بلند مدتش قرار دارد.

برای تاتنهام نیز داوید سانتون و موسی دمبله به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ و مچ پا در این بازی حضور نخواهند داشت. تعدادی از بازیکنانی که در هفته های اخیر مصدوم بودند از جمله سون هیون مین و اریکسن برای این بازی آماده هستند و انتظار می رود که از ابتدا در ترکیب اولیه تاتنهام حضور داشته باشند. همچنین حضور کایرن تریپیر نیز پس از مصدومیتش برابر اینتر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب مورد انتظار آرسنال: چک، کولاسیناچ، هولدینگ، مصطفی، بیرین، ژاکا، توریرا، اوبامیانگ، اوزیل، میختاریان، لاکازت

ترکیب مورد انتظار تاتنهام: لوریس، دیویس، آلدرویرلد، فویس، اوریر، دایر، سیسوکو، اریکسن، آلی، سون، کین

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها