علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرفوری

۹۰ دیگر محبوبیت گذشته را ندارد/ اطرافیان عادل بدنبال ایجاد مافیای فوتبال هستند/ آنها عادل را به پرتگاه می برند/ صداوسیما عادل را فردوسی پور کرد/ باید تغییرات اساسی در ۹۰ رخ دهد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با بیان اینکه مدتی است برنامه ۹۰ از حالت تخصصی خارج و به یک شوورزشی تبدیل شده است، گفت: باید تغییرات اساسی در ۹۰ رخ دهد و معتقدم خود عادل نیز میداند برنامه هایش افت کرده است.

۹۰ دیگر محبوبیت گذشته را ندارد/ اطرافیان عادل بدنبال ایجاد مافیای فوتبال هستند/ آنها عادل را به پرتگاه می برند/ صداوسیما عادل را فردوسی پور کرد/ باید تغییرات اساسی در ۹۰ رخ دهد

علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار خبر فوری پیرامون حواشی رخ داده اطراف برنامه ۹۰ گفت: خوب است اینجا باتوجه به حواشی که برای عادل بوجود آمده، اشاره ای به جمله خود فردوسی پور کنم که میگفت از دست این مدیران تکراری خسته شده ایم و باید کنار بروند! حال انگار نوبت به خود عادل رسیده!

وی افزود: معتقدم برآیندحذف ناگهانی ۹۰ که سالیان سال د فوتبال کشور یوده, خوب نباشد هرچند که معتقدم باید تغییراتی در ۹۰ داده شود. شاید در دهه ۸۰ محبوبیت ۹۰ نزدیک به ۹۵درصد باشد ولی امروز دیگر این محبوبیت وجود ندارد چراکه در شالهای اخیر برنامه عادل آن ۹۰ نیست که باید باشد.

فتح الله زاده با بیان اینکه خود بنده دیگر ۹۰ را کامل نمی بینم، گفت: بسیاری از اهالی فوتبال هم مثل سابق ۹۰ را دنبال نمی کنند چراکه ۹۰ از حالت تخصصی خارج شده و گاها نظرات شخصی و بدور از عدالت در آن اعمال می شود کمااینکه طیف عظیمی از استقلالی ها ۹۰ را تحریم کرده اند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به شکایت ها فراوان علیه فردوسی پور ، گفت: اگر نبود پادرمسانی بزرگان, شاید تا الان باید چندین بار پای عادل به محاکم قضایی باز می شد و وی محکوم می شد چون تهمت هایی میزد که خلاف واقع بود.

وی با تاکید بر اینکه اطرافیان عادل عنان کار را از وی گرفته اند، گفت: من میدانم آنان چه کسانی هستند و اینکه بدنبال درست کردن مافیای فوتبال هستند. اینها عادل را به بیراهه میبرند، البته عادل هم در برخی موارد شادگی کرد.

فتح الله زاده تاکید کرد: معتقدم این صداوسیما بود که عادل را فردوسی پور کرد. عادل باید براساس قوانین و مقررات سازمان رفتار کند و برنامه را براساس دارایی های فوتبال جلوببرد.فوتبال ما زیبایی های بسیاری دارد که عادل آنها را نمیبینید.

وی ادامه داد: مگر فتح الله زاده را از استقلال کنار گذاشتند، استقلال تعطیل شد؟ معتقدم خود مسیولان صداوسیما هم دوست ندارند ۹۰ تعطیل شود. اما باید تغییرات اساسی در ۹۰ رخ دهد. خود عادل هم میداند که برنامه هایش افت کرده و بینندگان آن ریزش کرده اند. متاسفانه ۹۰ از یک برنامه تخصصی خارج و به شوورزشی تبدیل شده است.

مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: اطرافیان عادل وی را کنترل میکنند. برای مثال یکسری اتهامات اثبات نشده را روی آنتن تلویزیون که یک رسانه مرجع هست علیه من پخش کردند, درحالیکه من از آن اتهامات تبرئه شدم که میتوانستم از عادل شکایت و اعاده حیثیت کنم! این کار، کار اطرافیان عادل بود که دارند عادل را به پرتگاه میبرند.

فتح الله زاده در پایان تصریح کرد: برخی فوتبالی ها فکر میکنند اگر از عادل انتقاد کنند، او برمیگردد و آنان را تخریب می کند. اما من حرف حق را میزنم چراکه سالم کار میکنم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • داود
    0

    فتح الله گولن همون خوبه که تو و استقلالی ها نود رو تحریم کنید نبینید حقایق رو عادل اهل باند بازی و مافیا نیست تهمت نزنید.نود انقدر بیننده داره که احتیاجی به تحریم کننده نداره

  • رضا یوسفی
    0

    برنامه ۹۰برنامه خیلی خوبی است ۰روز شماری می کنم تا دوشنبه بشه تا اخر برنامه نگاهش می کنم ۰

  • علی جعفریان
    0

    کافیه یه نظر سنجی در مورد برنامه ۹۰ انجام بشه تا مشخص بشه نه تنها مخاطبین ۹۰ کم نشده بلکه هر سال به مخاطبین این برنامه اضافه شده. برنامه ای که پشتش فکر هست و همه کسانی که برای ۹۰ کار میکنن با عشق کار میکنن برنامه ای که با استاندارد های روز برنامه های مشابهش تو اروپا داره تولید میشه و فقطم موفقیت این برنامه یه دلیل داره اونم عادل فردوسی پوره که با عشقی که به فوتبال داره به اینجا رسیده مخالفین ۹۰ کسانی هستند که وقتی از عادل میخوان که به مردم دروغ بگه و عادل نمیپذیره

    نظرات شما -
    • رهگذر
      0

      خیلی هایی را میشناسم که از قدیم برنامه نود رو میدیدن الان دیگه اونو دنبال نمیکنن یا کم و بندرت می بینن. اگر هیچ اشکالی هم در کار فردوسی پور نباشه اما دیگه موضوع برنامه به تکرار افتاده. شاید وقت بازنشستگی عادل خان فرا رسیده باشه.

  • محسن
    0

    مگر عادل حرفی مخالف شما زده؟ازطرف دیگران نظرنده

  • مسعود
    0

    90 خیلی هم محبوبیت داره. اگر کسی توانمند هست بیاید برنامه ی بهتری از 90 ارائه دهد. 90 را همینطور که هست برای ما مخاطبان چند ده میلیونی رها کنید. بالاخره ما هم حقی از این تلویزیون داریم. شما اگر الان مدیرعامل استقلال بودید شاید این حرف را نمی زدید چون آن موقع به برنامه 90 و عادل فردوسی پور احتیاج داشتید. چرا باید پر مخاطب ترین برنامه تاریخ تلویزیون بخاطر سلیقه ی شخصی برخی افراد تعطیل شود؟ واقعاَ کجای دنیا چنین است که که برنامه ای که سالها موفق عمل کرده و مردم برای روی آنتن رفتن آن لحظه شماری می کنند را تعطیل کنند. به جای آن چه چیزی دارید که نمایش دهید؟

    نظرات شما -
    • رهگذر
      0

      این جمله: "کجای دنیا دیدین فلان" دیگه خیلی نخ نما و خز شده بس کنید خواهشا

  • ابوالقاسم
    0

    سلام متأسفانه متأسفانه با نظر اقای فتح الله زاده در مورد جناب عادل خان موافقم ،یکی از رموز موفقیت نود ابتدا انصاف وعدالت و دوم شهامت وشجاعت اقای فردوسی پور بود ،طی سالهارکن دوم ( شهامت وشجاعت) ایشان به خاطر اعتبار وپشتوانه مردم بیشتر شد که البته احسنت به حمایت مردم و.رکن اول و اساسی اعتبار نودکه( اتصاف وعدالت )بود زائل شد وعادل خان عزیز موقعیت واعتبار خود را به عنوان نماینده ومدعی العموم جامعه مخصوصا ورزشی در راس برنامه نود ازدست داد که متأسفانه نیاز یک برنامه ومدعی العموم درراس که کلیت برنامه نودرا همچنین همتراز با اشخاص وباشگاه وتیم وداور و.......مورد کارشناسی وقضاوت قرار بگیرد بازهم متأسفانه چون من خانواده پنح نفره از فدائیان این برنامه بوده و...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها