آخرین خبرها از سوپرجام و پرونده پیروانی

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده سوپرجام تا قبل از دیدارهای پرسپولیس و استقلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شود.

آخرین خبرها از سوپرجام و پرونده پیروانی

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره زمان اعلام رای صادر شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره دیدار سوپرجام اظهار داشت: اعضای کمیته استیناف با درنظر گرفتن تمامی جوانب پرونده سوپرجام، بررسی موارد قانونی و براساس عدالت محوری رای این بازی را صادر کرده اند و رای ما اکنون در مرحله تایپ و ابلاغ به دبیر کل قرار دارد. این مراحل به زودی انجام می شود اما اعلام شدن رای دیگر دست اعضای کمیته استیناف نیست و باید روابط عمومی فدراسیون فوتبال با نظر محمدرضا ساکت، آن را در سایت رسمی فدراسیون منتشر کند.

او درباره مطرح شدن بحثی درباره اینکه رای سوپرجام تا پس از اتمام بازی های برگشت استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام نمی شود، گفت: بعید می دانم این اتفاق رخ دهد و رای سوپرجام زودتر از آن تاریخ اعلام می شود. رای ما به صورت شفاهی بوده است و باید پس از تایپ رای، اعضای کمیته استیناف آن را امضاء زده و در اختیار دبیرکل قراردهند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی بیان کرد: این پرونده در مراحل تحقیقات نهایی است اما باید با دعوت از 2 نفر مطلع نسبت به پرونده افشین پیروانی و دریافت اطلاعات آنها درباره او هم به جمع بندی برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها