لیگ دسته یک فوتبال؛

پیروزی قشقایی در شب تساوی خونه به خونه و غیبت سیاه جامگان!

شب نخست از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با انجام ۳ بازی به پایان رسید.

پیروزی قشقایی در شب تساوی خونه به خونه و غیبت سیاه جامگان!

در چارچوب شب نخست هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران (آزادگان ) امروز ( شنبه ) ۳ دیدار برگزار شد که در نخستین مسابقه، خونه به خونه بابل و فجرسپاسی شیراز به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

شاگردان اکبر محمدی در تیم بابلی با این تساوی، نخستین امتیاز خود در فصل جدید را بدست آوردند و در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند. همچنین تیم فجرسپاسی نیز با دو امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد.

در دیدار تیم های قشقایی شیراز و استقلال جنوب در پایان نماینده شیراز توانست با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد و در جدول لیگ ۴ امتیازی شود.

مسعود اسدی در دقیقه 70 و جواد عباسی در دقیقه 75 گل های تیم قشقایی و امیرحسین فشنگچی در دقیقه 86 تک گل تیم استقلال جنوب را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

همچنین قرار بود، در آخرین بازی شب اول هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های اروند خرمشهر و سیاه جامگان مشهد در ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه اروند به مصاف هم بروند اما اعضای تیم سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی حاضر به این سفر نشدند تا با وجود حضور بازیکنان و کادرفنی اروند خرمشهر این بازی برگزار نشود و بازی ۳ بر صفر به سود شاگردان میثاقیان گردد.

دیگر مسابقات هفته سوم، فردا ( یکشنبه ) برگزار می شود که در حساسترین بازی، اکسین البرز با بادران تهران رقابت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها