منصوریان: یا از این طرف دیوار می‌افتیم یا از آن طرف/ 5 بازیکن باید اخراج می‌شدند

منصوریان: یا از این طرف دیوار می‌افتیم یا از آن طرف/ 5 بازیکن باید اخراج می‌شدند

علیرضا منصوریان گفت به بازیکنان جوان تیمش افتخار می‌کند.


علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از دربی گفت: تبریک می گویم به هواداران و کل فوتبال ایران، جدا از آخر بازی. برای ما کافی بود این تفاوت دو روز خستگی را در بیاوریم. اینکه بازی یک بر صفر را برگرداندیم به این دلیل بود که می دانستیم از پرسپولیس چه می خواهیم.
او ادامه داد: دست تک تک هواداران را می بوسم. امروز جوان ها باید خوشحال باشند که بزرگانی کنارشان بودند. به هوادران پرسپولیس می گویم این مسابقه فقط یک 90 دقیقه بود. نباید به قداست تیم حریف بی احترامی شود. ما خیلی کوچک به جدول برگشتیم. گفته بودم اگر این پرسپولیس هجومی را ببریم، می توانیم در جدول موفق باشیم.
منصوریان گفت: همین الان اسپانسر به من گفت نرو صحبت کن. امیدوارم این مشکل حل شود. ما بعد از برد و باخت بیاییم پاسخگو باشیم. ما در تیم پرسپولیس باید 4 یا 5 بازیکن را مدیریت می کردیم. اولش محسن مسلمان که برای پرسپولیس نعمتی است و پس از آن باید رابط بین سروش و طارمی را از بین می بردیم. سیدجلال خیلی مهم بود که توانستیم قطعش کنیم. به جوان هایم افتخار می کنم ، به تیمی 3 گل زدیم که خیلی هجومی است. نقطه بد بازی، آخرش بود.
منصوریان ادامه داد: ما 48 ساعت دیرتر به دربی آمدیم. مقابل السد بازی کردیم. این ریکاوری برای بازی سنگین 130 دقیقه ای جلوی السد باعث شده بود با دفاع خوب، بازی و نتیجه را ببریم و جلوی این پرسپولیس با سروش و مسلمان و امیری و بقیه برویم جلو. نمی توانم منکر نبود کمال بشوم. با نبود کمال سه پست شان به هم ریخت. فرشید و علی قربانی خیلی خوب بودند. نمی توانم منکر خیلی خوشحال بودنم شوم.
سرمربی استقلال گفت: علیرضا فغانی خیلی بالاتر از آسیاست. بازیکنان ما خیلی حرفه ای نیستند. وقتی مهدی رحمتی اخراج شد باید 5 بازیکن استقلال و پرسپولیس اخراج می شدند. هرچه به این جوان ها گفتم از رقیب می افتیم جلو ولی جوگیر نشوید اما آخرش هم این طور نشد. نه به آن مهمانی که رفتیم و در آغوش هم بودیم ، نه به این رفتار زشتی که ته بازی اتفاق افتاد. باید حرفه ای تر باشیم. من حتی با اتفاقات اول بازی و روبوسی ها هم مخالفم. یا از این طرف دیوار می افتیم یا از آن طرف دیوار!

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها