حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: هدفمان قهرمانی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا است تا باز هم در اوج بمانیم.

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

میرهاشم حسینی ملی پوش تکواندو مردان بیان کرد: در حال حاضر برای آماده می‌شویم و تمرینات و آمادگی ملی پوشان به بالاترین حد رسیده و شرایط تیم فوق العاده است. هدفمان قهرمانی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا است تا باز هم در اوج بمانیم و امیدورام در این دوره از بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی پوش تکواندو کشورمان از تغییر وزن حریفان اصلی اش در این بازی‌ها گفت و تصریح کرد: یکی از حریف‌های اصلی من نماینده کشور چین بود که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فینال با او مبارزه کردم و اکنون این بازیکن تغییر وزن داده و در وزن قبلی خود مبارزه نمی‌کند.

حسینی ادامه داد: نصف بیشتر حریفان من تغییر وزن دادند و این باعث شده در بازی‌های آسیایی حریفان جدید تری داشته باشم، اما من تمام تلاشم را می‌کنم در روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم و نتیجه خوبی را کسب کنم.

او درباره حضورش در مسابقات بعدی گرندپری عنوان کرد: اگر نظر کادرفنی بر این باشد که در مراحل بعدی رقابت‌های گرندپری حاضر شوم به طور حتم شرکت می‌کنم و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها هم به کار می‌گیرم.

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: تکواندو همیشه در بهترین شرایط قرار داشته و در تمام رقابت‌هایی که حضور دارد به عنوان یک حریف جدی برای تمام کشور‌ها است و یکی از مدعیان اصلی کسب سکو‌های قهرمانی است و امیدوارم در این دوره بازی‌های آسیایی هم با دست پر به کشور برگردیم و برای کاروان ایران افتخار آفرینی کنیم.

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها