مدیر باشگاه آلکمار: جهانبخش و دیگر بازیکنانی که ترانسفر کردیم ارزش بالایی داشتند

مدیر باشگاه آلکمار در پاسخ به منتقدان این باشگاه که می گویند بازیکنانش را با مبالغ بالا می فروشند، این طور پاسخ داد:بسیاری به ما ایراد می گیرند که بابت بازیکنان ما پول زیادی پرداخت می کنند، به نظرم این امری طبیعی است.

مدیر باشگاه آلکمار: جهانبخش و دیگر بازیکنانی که ترانسفر کردیم ارزش بالایی داشتند

به گزارش خبر فوری ، به نقل از سایت «NOS» هلند، باشگاه آلکمار جزو باشگاه‌های ریشه‌دار و قدیمی هلند نیست اما در سال‌های گذشته در بازار نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کرده است. این باشگاه در 3 فصل اخیر 3 بازیکن فروخته است و سود کلانی را به دست آورده است. این باشگاه یانسن را فصل گذشته با مبلغ 22 میلیون یورو فروخت و چند روز پیش نیز علیرضا جهانبخش را با مبلغ 25 میلیون یورو راهی برایتون انگلیس کرد.

مکس هیوبرت، مدیر باشگاه آلکمار درباره این نقل و انتقالات گفت: بسیاری به ما ایراد می گیرند که بابت بازیکنان ما پول زیادی پرداخت می کنند، به نظرم این امری طبیعی است. چون ما معتقدیم که بازیکنان ما مستحق این ترانفسر هستند و ارزش بالایی دارند.

مدیر 47 ساله ادامه داد: ما خیلی خوب آماده هستیم و به نظرم ما ارزش بازیکنان را می دانیم. ما به کسانی که از بیرون حرف می زنند اهمیتی نمی دهیم. آلکمار خیلی خوب بازیکنان را شناسایی می کند. زمانیکه به سکوهای ورزشگاه آلکمار مگاه می کنم همیشه استعدادیاب های بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و دیگر لیگ ها را می بینم. چون آنها بازیکنان ما را دوست دارند و بازیکنان ما نیازی ندارند به باشگاه بزرگی بروند.



منبع: فارس

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها