قلعه‌نویی سپاهان را از شرایط بد ۲ سال گذشته خارج می‌کند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوشحالیم که قلعه‌نویی به سپاهان آمده و در حال خارج شدن از شرایط بد ۲ سال گذشته هستیم.

قلعه‌نویی سپاهان را از شرایط بد ۲ سال گذشته خارج می‌کند

رضا فتاحی: اصفهان درباره شرایط تیم سپاهان پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و قلعه‌نویی به بهترین نحو کار خود را انجام می‌دهد، خوشحالیم که قلعه‌نویی به سپاهان آمده و در حال خارج شدن از شرایط بد 2 سال گذشته هستیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به اینکه مردم اصفهان دلشان به تیم سپاهان و زاینده رود خوش است و با توجه به مشکلات اقتصاید با کسب پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره محرومیت هواداران این تیم در نخستین دیدار لیگ برتر خاطرنشان کرد: روز گذشته این حکم به ما ابلاغ شد که امروز نامه اعتراض ما ارسال شد و قرار شد سازمان لیگ به کمیته انضباطی ارجاع بدهند، امیدواریم هوادارنمان را از تماشای این بازی محروم نکنند.

وی تصریح کرد: قول می‌دهیم دیگر مشکلاتی از سوی هواداران پیش نیاید، البته نباید از این گذشت که همه تخلفات از سوی هواداران سپاهان نبوده و تماشگران حریف نیز مقصر بوده‌اند.

فتاحی وی درباره جذب بازیکن برزیلی بیان کرد: امروز جلسه خوبی بین قلعه‌نویی و هیئت مدیره انجام شده و به دنبال این هستیم که به زودی این بازیکن به تیم ما اضافه شود.

منبع: تسنیم

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها