برانکو: تا الان یک هوادار استقلال هم به من توهین نکرده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یم‌گوید: تا حالا نشده که هواداران استقلال به من توهین کنند.

برانکو: تا الان یک هوادار استقلال هم به من توهین نکرده است

به گزارش خبر فوری ؛ برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گویی با اشاره به رفتار هواداران استقلال نسبت به وی می‌گوید: استقلال بزرگترین رقیب ما است و این هم بسیار زیباست که در دربی منافع و احساسات بسیار زیادی را شاهد هستیم، همیشه در دربی‌ها مردم زیادی به ورزشگاه می‌آیند. در مدتی که ایران هستم استقلالی‌های زیادی را دیدم و با آنها برخورد داشتم اما گاهی با هم شوخی و جر و بحث هم می‌کنیم. گاهی برای هم کُری هم می‌خوانیم و فوتبال به دلیل همین مسائل زیباست. تا الان ندیدم که یک هوادار استقلال به من توهین کند. آنها در کنار اینکه تیم‌شان را دوست دارند اما با من بسیار محترمانه برخورد می‌کنند. حتی با خیلی از هواداران استقلال عکس یادگاری هم گرفته‌ام و نسبت به چنین رفتارهایی افتخار می‌کنم.
وی افزود: درست است که ما با هم رقیب هستیم اما رقابت ما ورزشی است و این خیلی زیباست. بازیکنان هم شرایطی به همین شکل دارند. آنها روبروی هم با تمام توان مسابقه می‌دهند اما در تیم ملی خیلی خوب و دوستانه کنار هم بازی می‌کنند. این طبیعی است که وقتی مسابقه‌ای در میان است بازیکنان برای موفقیت تیم‌ خودشان می‌جنگند اما وقتی به تیم ملی می‌روند بهترین دوستان برای هم هستند و تلاش همه آنها این است که برای موفقیت تیم ملی فداکاری کنند.
برانکو تاکید کرد: بابت رفتار استقلالی‌ها با خودم بسیار خوشحالم. من طبعاً برای باشگاه بزرگ استقلال احترام قائلم و دربی بین ما یک اتفاق باشکوه است که برای فوتبال ایران یک افتخار به حساب می‌آید. هواداران استقلال و پرسپولیس در کنار هم به ورزشگاه می‌آیند و بازی را می‌بینند و این موضوع باعث می‌شود تا من به آنها تبریک بگویم. برای من باعث غرور است که می‌توانم بخش کوچکی از این واقعه بزرگ در فوتبال ایران باشم. به دلیل باخت در دربی اخیر و ناراحتی هواداران‌مان غمگینم که نتوانستیم برد خوبی را نصیب آنها کنیم اما این فوتبال است و نمی‌شود در فوتبال همیشه برنده بود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها