جزئیات جدید از پرونده فساد بزرگ در فوتبال ایران/ آیا فدراسیون از فساد اطلاع داشت و سکوت کرده بود؟/ منتظر زلزله در فوتبال باشید!

در حالی که نهادهای قضایی و امنیتی موفق به کشف یک فساد گسترده در فوتبال شدند و در همین زمینه افرادی به دادگاه احضار شده‌اند، فدراسیون و ارکان قضایی آن اقدام خاصی انجام ندادند.

جزئیات جدید از پرونده فساد بزرگ در فوتبال ایران/ آیا فدراسیون از فساد اطلاع داشت و سکوت کرده بود؟/ منتظر زلزله در فوتبال باشید!

از صبح شنبه خبر افشای یک فساد گسترده در فوتبال ایران در حال دست به دست شدن است. 

 در این پرونده پای چند مدیر ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، چند مدیر بزرگ ورزشی، چند فعال رسانه‌ای و تعدادی واسطه درگیر است.

خبرنگار ما به جزئیاتی از این پرونده دست پیدا کرده که به خاطر برخی ملاحظات امکان انتشار آنها وجود ندارد.

با این حال می‌توان اشاره کرد که تعدادی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در بازداشت به سر می‌برند و تعدادی دیگر از مدیران نیز احضار شده‌اند. گویا در این پرونده پای ارقام «چند ده میلیاردی» و تعداد زیادی «سکه» وسط است که به عنوان رشوه با سندسازی پرداخت شده است. 

نکته بسیار عجیب ماجرا واکنش فدراسیون فوتبال است. بعد از انتشار گسترده اخبار و شایعات پیرامون این موضوع فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای اعلام کرد «پرونده این تخلف در دست بررسی است و افرادی به دادگاه معرفی شده‌اند»!

این در حالی است که انتظار می‌رفت پیش از اینکه نهادهای امنیتی و قضایی یک شهرستان موفق به کشف جرم شوند، کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال وارد عمل شده باشند، اتفاقی که رخ نداده است و فدراسیون فوتبال باید پاسخ بدهد که چرا؟

برخی منابع خبری حتی مدعی شدند فدراسیون دست‌کم همزمان با نهادهای قضایی و امنیتی از وقوع چنین جرم بزرگی مطلع شده بوده اما اقدام خاصی انجام نداده است.

طبق پیگیری های خبرنگار ما، این پرونده احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های فساد در ورزش ایران است و در روزهای آینده می‌تواند فوتبال کشور را زیر و رو کند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    ایندفعه چند میلیارد از بیت المال مردم بدبخت و فقیر بردن؟دقت کنید که اینا همه تایید صلاحیت شدن اونایی که اینارو تایید میکنن باید مجازات شن

  • ناشناس
    0

    اینا دیگه زلزله نیست و برای مردم مظلوم عادی شده.این و هزارتا مورد دیگه که افشا نشده هستند.
    خداباعث و بانی فلاکت مردم رو لعنت کنه

  • ناشناس
    0

    ماشاءالله به ایرانی جماعت پاکدست، چشم پاک، پاکدامن، بافرهنگ، مسؤولیت پذیر و اهل کار و تلاش!

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    هفت سر اژدهاه در جای جای وطن رخنه کرده!!!

  • ناشناس
    11

    خبرفوری چون میدونه اوج فساد در دولت روحانی شکل گرفت ووزرای ورزش وارتباطات دراون نقش داشتند از اصلاح طلبان و افشا خودداری میکنه.

    نظرات شما -
    • ششم ابتدایی
      2

      ... نخوری نمیگن لالی!!!

    • محمد
      1

      بچه خوب من ۵۰ تا خبرگذاری مختلف رو خوندم. هیچ کس فاش نکرده. و این که تو هنوز درگیر اصلاح طلب ها هستی. الان که فقط خودتونید و خودتون

  • ناشناس
    0

    خبر ازدواج یا طلاق یا دعوای بعضی ها برای پوشش خبری دوباره لازم شد

  • اسد
    0

    خوبه بعضی از مسولین قبلی را بیرون کردن حالا به همین خاطر خلاف همدیگرو لو میدن این‌طوری بهترشدن

  • ناشناس
    0

    آره دیگه، وضع خرابه، از این پرونده ها زیاده، حالا این موردی که گندش در اومده، صداش در اومده، یه سری رو به خاطرش گرفتن، به قول شاعر : گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آن که هست گیرند🙄🤔😱🤬

  • ناشناس
    3

    فساد دیگه جزو فرهنگ جمهوری اسلامی شده اگر روزی خبری ازش نشه ما نگران می شیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها