مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خبر داد

تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس

عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

بخوانید: پیام جالب کاپیتان پرسپولیس برای تولد همسرش

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    استقلال برای مردمه نه شما ها

  • ناشناس
    0

    بعد وزارت ورزش می‌گفت دروغه ول کن این دونیم نیستن دستشون کوتاه شده دلتنگی نمیگذاره AFCهم کارامیکنه

  • ناشناس
    4

    بهتره اسمش رو بزارن کیسسسسسسه آبکی فارس، خیلی قشنگتره!🤩😍😘🙄

  • حسینی
    0

    حکومت تمامیت خواه نمی تواند ببیند برای نماز جمعه تهران ۵ هزار نفر از مردم شرکت می کنند و برای یک مسابقه استقلال و پرسپولیس ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم شرکت می کنند، از حضور و اتحاد مردم می ترسند. هدف از تغییر نام تغییر هویت است. چند روز دیگه هم احتمالأ اسم پرسپولیس رو تغییر بدن.کجا رو آباد کردن که ورزش دومیش باشه؟ ایران ۱۰ درصد از منابع انرژی دنیا رو در اختیار داره و تا زمانی که منابعی وجود داشته باشه خون مردم هم مکیده میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      ازکجامیدانی 5هزارنفرمیرن نمازجمعه مگه شمردیشون تازه اگر هم راست بگی استادیوم آزادی 80هزارنفریه نه 100 هزار نفری به خاطر نمازجمعه نبایدفوتبالها رو جمعه بندازن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها