بعد از برد مقابل الفیصلی

جواد نکونام از هدایت فولاد استعفا داد

جواد نکونام بعد از پیروزی فولاد مقابل الفیصلی عربستان از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داد.

جواد نکونام از هدایت فولاد استعفا داد

درست دقایقی بعد از پیروزی شیرین فولاد مقابل الفیصلی عربستان، شوکه کننده‌ترین خبر نه تنها به گوش هواداران فولاد، بلکه به گوش کلیه فوتبالدوستان ایرانی رسید؛ جواد نکونام از سمت مربیگری فولاد استعفا داد!

خبری بهت آور آن هم درست زمانی که فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و  روز پنجشنبه باید مقابل حریف بعدی خود بازی کند.

اما جواد نکونام آنطور که خودش اعلام کرده به علت وجود مشکلات از سمتش در فولاد استعفا داده است. او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با الفیصلی گفت: من آدم حرفه‌ای هستم و زندگی و وقتم را برای فوتبال و فولاد می‌گذارم، اینجا شاید درست نباشد اما این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. شرایط سختی در یک ماه گذشته برای من به وجود آمد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سینا
    0

    بوی کباب به مشامش می آید 😆😆😆

  • ناشناس
    0

    از ترس باخت در رفت

  • فروید سرخ
    0

    این آقا میدونه بازی بعدی به شکل مفتضحانه ای شکست می خوره باید پاسخگو باشه از طرفی برای تیم ملی هم دندون تیز کرده این رو هم فهمیده که اونجا با سرو صدا و جارو و جنجال و توهین نمیتونه کارش رو پیش ببره و داورها از ترسشون سر تیم مقابل رو ببرن بنابراین با استراتژی فرار رو به جلو استعفا داد

  • علی
    0

    خدا کند فولاد هم حذف بشه نکونام هم بهتر که رفت فکر کرده خیلی بزرگه آسیا با پرسپولیس عشقه

  • پرسپولیس
    0

    ❤❤❤❤ آسیا جای پرسپولیس است روزی که پرسپولیس رفت فینال آسیا همین نکونام
    سکته کرد حالا هم انشالله فولاد حدف بشه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها